Актуально

До уваги  роботодавців!

     Ви можете отримати допомогу по частковому безробіттю на період карантину, відповідно до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю. Цей вид допомоги надається центром зайнятості особам, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію), у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) діяльності за зверненням роботодавця для її виплати працівникам, з якими не припинено трудові відносини.

   Як отримати допомогу по частковому безробіттю на період карантину?

    Відкривши на сайті Державної служби зайнятості розділ "Допомога по частковому безробіттю", що міститься у рубриці "Роботодавцям", представники фірм і компаній мають змогу отримати вичерпну інформацію з аспектів виплати допомоги по частковому безробіттю.

    Виповнені документи необхідно подавати на електронну адресу Жидачівської районної філії Львівського обласного центру зайнятості. gydachivcz@locz.gov.ua.

    За додатковою інформацією звертатись до фахівців центру зайнятості за тел. 33380

Запрацював новий сервіс служби зайнятості – «Електронне подання документів»

  У період карантину служба зайнятості надає соціальні послуги клієнтам дистанційно. Документи для реєстрації можна подати через скриньки для кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості або філії ЛОЦЗ, а також електронною поштою. Для спрощення процедури реєстрації в режимі онлайн на вебсторінці Державного центру зайнятості (www.dcz.gov.ua) запрацював новий сервіс ««Електронне подання документів» (https://is.gd/2efViC). Відтак кожний, хто з метою працевлаштування має намір скористатися послугами спеціалістів служби зайнятості, не виходячи з дому, може надіслати документи для реєстрації.

Для користувачів Інтернету підготовлена детальна інструкція, у якій розписані покрокові дії щодо виповнення та подання до служби зайнятості через e-mail необхідних документів, зазначений їхній перелік, містяться посилання на бланки заяв про надання/поновлення статусу безробітного, про призначення/поновлення виплати допомоги з безробіття, описані правила взаємодії безробітних із центром зайнятості у період карантину. Електронні адреси та гарячі телефонні лінії базових центрів зайнятості та філій Львівського обласного центру зайнятості можна знайти за посиланням http://bit.ly/2UfFgXl.

Прийом документів поточною датою завершується о 17.00 (у п’ятницю – о 15.45). Отримана після згаданого часу кореспонденція буде датована наступним днем. Заявник несе відповідальність за достовірність поданих відомостей, у заявах повинен зазначити актуальні контакти (e-mail, номер телефону), у разі неправильно оформлених документів до нього зателефонує працівник центру зайнятості та поінформує про подальші дії.

Як оформити працівника на роботу: пам'ятка для роботодавця

   Наймати працівників можуть компанії, приватні підприємці, а також фізособи, які беруть на роботу кухарів, нянь, водіїв тощо. При цьому всі вони стають роботодавцями і мають дотримуватися трудового законодавства.

Коли треба укладати трудовий договір?

Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно-правові угоди, а не трудові. Проте тут ви не можете самі обирати варіанти. У відносинах працівник – роботодавець завжди укладається трудовий договір. Цивільно-правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.

Як правило, особа є працівником, якщо:

  • ви призначаєте її на посаду з певними обов’язками, визначаєте режим роботи та робочий час;
  • ви контролюєте, як, коли і де вона виконує роботу;
  • ви сплачуєте фіксовану погодинну, щотижневу або місячну зарплату;
  • ви платите за процес праці, а не за її результат;
  • ви надаєте матеріали та обладнання для виконання роботи;
  • ви надаєте вихідні дні та оплачувані відпустки тощо.

Чи відрізняються правила оформлення працівників для юридичних осіб, фізичних осіб чи приватних підприємців (ФОП)?

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки:

  • укладення трудового договору;
  • оформлення наказу про прийняття на роботу;
  • повідомлення Державної податкової служби.

Які документи повинен надати працівник?

Для укладання трудового договору працівник має надати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • індивідуальний податковий номер;
  • трудову книжку (за наявності).

Якщо це необхідно для роботи, ви можете попросити надати документи про освіту, довідку про стан здоров’я тощо.

Пам’ятайте! Заборонено вимагати від працівників відомості про їхню партійну і національну приналежність, походження, реєстрацію місця проживання чи перебування.

Чи обов’язково укладати письмовий трудовий договір?

Трудовий договір можна укласти в усній або письмовій формі.

Письмова форма обов’язкова:

  • коли на цьому наполягає працівник;
  • при організованому наборі працівників;
  • при роботі в районах з особливими природними умовами та високим ризиком для здоров’я (наприклад, радіоактивно забруднена територія);
  • при укладенні контракту;
  • при укладенні договору з неповнолітнім;
  • якщо роботодавцем є приватний підприємець або фізична особа;
  • для працівників релігійних організацій;
  • для працівників, які проходять альтернативну службу;
  • для працівників, які беруть участь у громадських роботах;
  • для працівників фермерських господарств.

В інших випадках ви можете укласти усний договір. Для цього працівнику потрібно написати заяву про прийняття на роботу на ім’я керівника. В свою чергу, керівник ставить на заяві своє рішення.

За якою формою укладається трудовий договір?

Якщо ви фізична особа або приватний підприємець, ви повинні використовувати затверджену форму.

Якщо ви юридична особа, можете використовувати довільну форму договору, зазначивши:

  • трудові обов’язки працівника;
  • режим роботи і відпочинку;
  • пільги, гарантії, компенсації;
  • умови оплати праці та умови преміювання;
  • доплати, надбавки та інше.

Трудовий договір може бути:

  • безстроковим;
  • на визначений строк;
  • на час виконання певної роботи.

Після укладення трудового договору ви маєте видати наказ або розпорядження про прийняття працівника на роботу. Дивіться типову форму наказу.

Що робити після укладення договору?

Вам необхідно повідомити Державну податкову службу України про прийняття працівника на роботу.

Пам’ятайте:

  • повідомлення подається до початку роботи працівника за затвердженою формою;
  • це робить власник бізнесу, уповноважена ним особа або фізична особа за місцем їхнього обліку як платників Єдиного соціального внеску (ЄСВ);
  • повідомлення можна подати у електронній або паперовій (якщо не більше п’яти працівників) формі;
  • надану інформацію вносять до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб.

Важливо! З 2015 року фізичні особи та приватні підприємці не реєструють трудові договори у Державній службі зайнятості. Вони самостійно нумерують договори і роблять записи в трудовій книжці.

 Служба зайнятості запускає сучасний освітній портал

   hhh У державній службі зайнятості стартував новий проект для успішного працевлаштування українців – Освітній портал державної служби зайнятості (http://skills.dcz.gov.ua/).   

«Новий сервіс допоможе безробітним розвивати власні навички, необхідні для вдалого працевлаштування, отримати нові компетенції та пройти професійне навчання», – коментує директор Державного центру зайнятості Ольга Макогон.

Новий сервіс дозволить:

– розвивати особисті компетенції, затребувані на ринку праці;
– отримати актуальну інформацію щодо пошуку роботи та підбору персоналу;
– навчитися складати резюме сучасного формату;
– підготуватися до співбесіди з роботодавцем;
– обрати освітні курси та вебінари для безробітних, зокрема ті, які проводяться центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

«Портал допоможе реалізувати найважливіше для служби завдання – знайти достойну роботу кожному українцеві та кваліфікований персонал кожному роботодавцеві», – підкреслила О. Макогон.

На сайті будуть впроваджуватися нові освітні програми, розроблені спільно з роботодавцями, проводитимуться вебінари та дистанційне навчання. Більшість матеріалів буде розміщуватися у відеоформаті.

Завдяки новому сервісу зможуть також підвищувати свою кваліфікацію і працівники державної служби зайнятості. Це буде найбільша база можливостей.

Довідково.

Освітній портал ДСЗ розроблений на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Указу Президента України №837/2019.


За більш детальною інформацією звертайтеся
до Державного центру зайнятості
(044) 289-40-79
20@es.dcz.gov.ua

 

b

Для населення!

kТільки офіційне оформлення трудових відносин забезпечує найманому працівникові підтвердження трудового та страхового стажу, державні гарантії й соціальний захист, передбачені законодавством

  Законом України від 23.11.2018 № 2629 -VIІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (стаття 8) визначено, що  розмір заробітної плати не може бути меншим за мінімальний, а саме:

  • · у місячному розмірі: з 1 січня – 4173 гривень;
  • · у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.

  Мінімальна заробітна плата ‑ це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 95 Кодексу законів про працю України).

Інформуємо, що:

  •  Якщо працівник виконав місячну норму праці, а нарахована йому заробітна плата є нижчою від законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати, роботодавець зобов’язаний  провести доплату до її рівня, яка виплачується щомісячно одночасно із заробітною платою.
  • Якщо ж працівник не виконав місячну норму праці, перебував у відпустці, на лікарняному, працює неповний робочий час  тощо, то оплата його праці проводиться пропорційно виконаній нормі праці.
  •  розміри заробітної плати та посадових окладів будуть визначатись у співвідношенні до прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб у 2019 році становить (ст.7 Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік»): з 1 січня – 1921 гривні, з 1 липня – 2007 гривень, з 1 грудня – 2102 гривні.

Важливо знати!

 Якщо Ви маєте намір знайти роботу за сприяння державної служби зайнятості – це надасть можливість роботодавцю, який Вас прийняв на роботу,  отримати компенсацію витрат у розмірі єдиного соціального внеску.  Цей внесок  нараховується у розмірі 22% від заробітної плати. Тобто, якщо Ваша зарплата становить 4173 грн, то роботодавцю відшкодовуватиметься 918,06 грн єдиного соціального внеску щомісячно.

Компенсація надається роботодавцю за умови, якщо Ви є особою з числа недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці та  працевлаштовані на новостворене робоче  місце, або роботодавець веде діяльність у пріоритетних галузях економічної діяльності.

Компенсація роботодавцю виплачуватиметься службою зайнятості упродовж 12 місяців з дня працевлаштування.

Звертаємо увагу!

  • Керівники установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери з метою недопущення „зрівнялівки” в розмірах заробітної плати зобов´язані забезпечити в межах фонду оплати праці диференціацію заробітної плати працівників, які отримують її  на рівні мінімальної, за рахунок встановлення доплат, надбавок, премій залежно від складності, відповідальності  та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його праці.
  • Підвищення мінімальної заробітної плати не може бути підставою для звільнення. Водночас відповідно до статті 32 КЗпП у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці (систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших) працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.
  • Статтею 56 КЗпП передбачено, що за угодою між працівником і власником або уповноваженим ним органом може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. Оплата праці в цих випадках проводиться пропорційно відпрацьованому часу або залежно від виробітку.

Наголошуємо:

Отримання заробітної плати в «конвертах» – це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівників, зокрема:

  • ·        права на відпустку, у т. ч. у зв’язку з вагітністю і пологами;
  • ·        права на оплату листка непрацездатності;
  • ·        права не працювати у вихідний чи святковий день;
  • ·        права на оплату періоду участі в екзаменаційній сесії;
  • ·        права на виплату вихідної допомоги при звільненні з роботи;
  • ·        права на призначення пенсійного забезпечення залежно від страхового стажу;
  • ·        права на збільшений розмір допомоги з безробіття відповідно до заробітку за останнім місцем роботи;
  • ·        права на отримання ваучеру на навчання особам старшим 45 років, страховий стаж яких становить не менше 15 років;
  • ·        права на одержання кредиту в банківських установах;
  • ·        права на допомогу у разі отримання травми на виробництві тощо.


Працюймо легально!
Скажімо тверде «Ні!» – зарплаті в «конвертах»!

  

До уваги роботодавців!

Наголошуємо!

     Розмір заробітної плати не може бути меншим за мінімальний, що передбачено ст.8. Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік», а саме:

·        у місячному розмірі: з 1 січня – 4173 гривні;
·        у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.

    Мінімальна заробітна плата ‑ це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 95 Кодексу законів про працю України).

     Прожитковий мінімум для працездатних осіб у 2019 році становить (ст.7 Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік»): з 1 січня - 1921 гривня, з 1 липня – 2007 гривень, з 1 грудня - 2102 гривні.

     Виплата заробітної плати працівникам здійснюється у першочерговому порядку. Всі інші платежі підприємство провадить після виконання зобов’язань щодо оплати праці (ст. 15 Закону України «Про оплату праці»).

     Своєчасність та обсяги виплати заробітної плати працівникам не можуть залежати від здійснення інших платежів та їх черговості (ст. 24 Закону України «Про оплату праці»). Час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від двох  третин  тарифної  ставки  встановленого працівникові розряду (окладу) (ст.113 Кодексу законів про працю України).

     Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів – представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата  (ст. 115 Кодексу законів про працю України»).

Служба зайнятості пропонує!

   Отримати компенсацію витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування за умови створення нових робочих місць та працевлаштування на них безробітних. Згідно зі статтями 26 і 27 Закону України «Про зайнятість населення», роботодавці, які створюють нові робочі місця, мають можливість отримати компенсацію витрат зі сплати єдиного соціального внеску за рахунок коштів Фонду загальнообов´язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Компенсація надається за умови, що вони:

        є юридичними або фізичними особами, що створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них  за скеруванням центру зайнятості безробітних з числа осіб, недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці,  або

        є суб’єктами малого підприємництва, які на новостворені робочі місця  в пріоритетних галузях економічної діяльності працевлаштовують безробітних, які перебувають на обліку в службі зайнятості.

        не мають заборгованості зі сплати страхових внесків;

        не є  банкрутами і проти них не  порушена справа про банкрутство.

Підставою для надання компенсації є подані до центру зайнятості:

        заява (довільної форми);

        довідка (визначеної Порядком компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування, затвердженим постановою КМУ від 15.04.2013 №347 форми).

Компенсація виплачуватиметься упродовж 12 місяців з дня працевлаштування особи, при цьому термін забезпечення роботою працівника повинен бути не меншим як два роки.

Увага!

Штрафи за порушення трудового законодавства!

 Стаття 265. Кодексу законів про працю України»:

Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

        фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

        порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

        недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

        недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

        недопущення до перевірки з питань допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.

Стаття  172 Кримінального кодексу України:

Грубе порушення законодавства про працю карається штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, або виправними роботами на строк до двох років. Ті самі дії, вчинені щодо неповнолітнього, вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи яка їх замінює і виховує дитину віком до чотирнадцяти років  або дитину з інвалідністю, - караються штрафом від трьох тисяч до п'яти тисяч  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п'яти років, або виправними  роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.

Стаття  175 Кримінального кодексу України:

Безпідставна невиплата заробітної плати більш ніж за один місяць, вчинена умисно керівником підприємства, установи або організації незалежно від форми власності чи громадянином - суб'єктом підприємницької діяльності, - карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Те саме діяння, якщо воно було вчинене внаслідок нецільового використання коштів, призначених для виплати заробітної плати, - карається штрафом від тисячі до півтори тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.


 

u

 

До уваги військовослужбовців запасу, учасників АТО (ООС) та членів їх сімей!

     Розпочинається набір учасників на безкоштовний курс: «Контроль якості програмного забезпечення», в межах проекту «Україна-Норвегія». Вік учасника проекту не повинен перевищувати 50 років. 

Даний курс дозволяє у максимально скорочені терміни (500 годин) отримати практичні навички та необхідну теоретичну базу, які формують компетентності фахівця з тестування програмних продуктів (інженер з контролю якості програмного забезпечення), що користується попитом на ІТ-ринку праці України. Курс розрахований на початківців. Матеріал курсу викладається простою мовою викладачами-практиками, які крок за кроком діляться з вами знаннями та реальними кейсами.

По закінченню курсів слухачі отримають навички професійного тестування комп’ютерних програм, підвищать рівень знання англійської мови. Це надасть їм можливість продовжити своє навчання або працевлаштуватись в відомі ІТ-компанії м.Львова.

Також слухачі курсів отримають диплом від Міністерства Оборони Королівства Норвегії та Міністерства Закордонних справ Королівства Норвегії, Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразку від НУ “Львівська Політехніка” та Сертифікат про закінчення курсів від університету Норд (Королівство Норвегія).

 Місце проведення: м. Львів, Національний Університет «Львівська Політехніка». Тривалість курсів: 3 місяці. Вартість: Безкоштовно. Дата закінчення реєстрації: 15 лютого 2019 року.

 РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС: https://drive.google.com/open?id=1VTfjyoFLQd5i7UFuYAqUlV6iseAukMYVCCJqA_XG0bw

 За детальною інформацією просимо звертатися у Жидачівську РФ ЛОЦЗ каб. 13, 15, або за тел. (03239)33350, (03239)31945

 

Шановний роботодавцю!

     Жидачівська районна філія Львівського обласного центру зайнятості повідомляє, що відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 50 Закону України «Про зайнятість населення» (далі — Закон) роботодавці зобов’язані своєчасно та в повному обсязі подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику в сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії) незалежно від місцезнаходження. Звіт подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії(й).

Надання роботодавцем відомостей про вакансії до служби зайнятості дає змогу спільними зусиллями вирішувати проблеми добору кадрів та працевлаштування безробітних.

Неподання інформації про вакансії за формою № 3-ПН стримує працевлаштування зареєстрованих безробітних та призводить до збільшення видатків Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на виплату допомоги по безробіттю.

Виконання роботодавцями вищезазначеної норми Закону сприятиме вирішенню кадрових питань самих роботодавців, збільшенню кількості пропозицій роботи для громадян, що забезпечить реалізацію їх прав на працю та соціальний захист.

Для оперативного вирішення питання добору персоналу та пришвидшення укомплектування вакансій форму № 3-ПН може бути подано роботодавцем до будь-якого центру зайнятості, незалежно від місцезнаходження роботодавця, засобами електронного зв’язку. Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів,  запровадила  сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця».

«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:

-  на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);

-   після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;

Після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме та переглянути:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених вакансій;

- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.

 За детальною інформацією просимо звертатись у відділ взаємодії з роботодавцями Жидачівської РФ ЛОЦЗ або  телефонуйте: 31913 та 33380.

 

До уваги роботодавців!

zajn

zajn1

Проект «Рука допомоги» 

Безвідсоткова фінансова допомога - стимул для започаткування бізнесу та створення нових робочих місць

Реалізація пілотного проекту «Рука допомоги» 

   ruka   Жидачівською  районною філією Львівського обласного центру зайнятості налагоджено роботу щодо інформування населення та роботодавців про механізми реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 року № 1154 із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей, ознайомлення з переліком соціальних послуг, які можуть отримати потенційні учасники пілоту « Рука допомоги» відповідно до обраної ними форми зайнятості. Впродовж квітня-липня забезпечується  інформування кожного безробітного та шукача роботи, що перебувають на обліку в ЦЗ, про можливість участі у пілотному проекті. проведено семінар для членів малозабезпечених сімей у Ходорівській ОТГ. Організовано проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи із суб’єктами підприємницької діяльності щодо їх залучення до участі у пілотному проекті;  проведено 3 семінари для роботодавців у приміщенні філії, організовано та проведено семінар для суб’єктів підприємницької діяльності у Гніздичівській ОТГ .

У приміщеннях Гніздичівської, Ходорівської та Новострілищанської об‘єднаних територіальних громад  створені інформаційні кутки Жидачівського районного центру зайнятості з матеріалами, що містять корисну інформацію для осіб, котрі шукають роботу в т.ч. з інформацією про пілотний проект «Рука допомоги». Надаються методичні  рекомендації і працівникам громади. Розроблено та узгоджено графік відвідування фахівцями центру зайнятості цих громад з метою надання адресних консультацій населенню та роботодавцям.

За  інформацією управління соціального захисту населення Жидачівської РДА, 32 особи з числа непрацюючих працездатних членів малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, виявили бажання взяти участь у пілотному проекті.

Станом на 23.07.2018 року:

  • 3 особи ( з яких одна – суб’єкт підприємницької діяльності) отримали безвідсоткову поворотну фінансову допомогу для започаткування власного бізнесу;
  • 13 осіб працевлаштовані за направленням центру зайнятості;
  • 3 особи відмовились від участі в проекті;
  • 5 осіб працевлаштувались самостійно.

   Ви також можете стати учасником проекту «Рука допомоги». Якщо ви маєте статус малозабезпеченого безробітного чи внутрішнього переселенця, вам достатньо звернутися із заявою до управління соціального захисту населення або центру зайнятості за місцем проживання. Там ви зможете отримати необхідну консультацію та більше дізнатися про проект, який назавжди змінить ваше життя.


Голова Жидачівської РДА Марія Гучко привітала із ювілеєм 100-річну мешканку с. Подорожне Анну Благу

  10083  7 серпня 100-річчя святкує мешканка с. Подорожне Жидачівського району Анна Павлівна Возна.

   Свій ювілей Анна Павлівна відзначає разом із рідними та близькими: дочками Надією і Наталією, внуками, правнуками. Все своє життя віддала праці на рідній українській землі. Пережила роки війни, національно-визвольної боротьби за Українську державу. Найголовніше чого бажає собі, своїм дітям, внукам, правнукам й всім українцям, щоб в Україні запанував мир, щоб люди жили щасливо.

    Голова Жидачівської райдержадміністрації Марія Гучко, Володимирецький сільський голова Володимир Ємець привітали Анну Благу із 100-річчям.

    Марія Гучко побажала ювілярці: „У Ваші 100 років відмінно себе почувати, кожен день зустрічати з посмішкою і надією, гріти своє серце щастям та любов’ю рідних”.

07.08.2020, 15:58

детально »


У Жидачівській РДА відбулася зустріч за круглим столом „Співпраця бізнесу і влади на засадах партнерства, довіри та взаємодопомоги”

 0908  7 серпня з ініціативи керівництва Жидачівської райдержадміністрації спільно з Асоціацією підприємців Жидачівщини у залі засідань РДА відбулася зустріч за круглим столом „Співпраця бізнесу і влади на засадах партнерства, довіри та взаємодопомоги”.

     Голова Жидачівської райдержадміністрації Марія Гучко, розпочинаючи зустріч із підприємцями району, зауважила, що сьогодні важливо сприяти створенню дієвого механізму взаємодії суб’єктів господарювання, громадських організацій підприємців, об’єднань підприємців та органів виконавчої влади на засадах партнерства і відкритості. Вже тривалий період поширення в нашій країні та світі COVID-19 створило серйозні проблеми для багатьох людей через введення карантинних обмежень. Спостерігається падіння економіки, потерпає бізнес. В цих умовах робляться певні кроки для того, щоб послабити тиск „коронавірусної кризи” на економіку, підприємництво, розвиток бізнесу, адже від цього залежить стабільність у суспільстві, забезпечення людей роботою, наповнення бюджету, вирішення соціальних проблем. Саме тому сьогодні важливо скористатися механізмами підтримки малого і середнього бізнесу під час карантину, які розроблені Урядом України. На підтримку бізнесу в період карантину через Жидачівську районну філію Львівського обласного центру зайнятості вже скерували 4 мільйони гривень. Роботодавцями подано 376 пакетів документів, прийнято 340 рішень про надання допомоги з часткового безробіття. Загалом компенсацію для допомоги з часткового безробіття вже призначили 608 особам.

    Голова Асоціації підприємців Жидачівщини Володимир Швед розповів про створення у Жидачеві бізнес-центру, який вже тривалий період надає юридичну підтримку підприємцям. Представник бізнес-центру Василь Коцовський фахово допомагає підприємцям району в започаткуванні і розвитку бізнесу. У свій час представники Асоціації підприємців Жидачівщини були представлені у складі громадської ради при РДА.

    Володимир Швед говорив про важливість належного захисту інтересів Жидачівщини у майбутній структурі адміністративного поділу Львівщини. Володимир Швед, Василь Коцовський та інші учасники діалогу внесли конкретні зауваження і пропозиції щодо налагодження подальшої взаємодії із керівництвом Жидачівської райдержадміністрації.

07.08.2020, 15:54

детально »