Відділ містобудування та архітектури Жидачівської РДА

Начальник відділу містобудування та архітектури,
головний архітектор Жидачівського району  

Людкевич Леся Володимирівна   


Головний спеціаліст: Чмелик Ірина Петрівна
 Провідний спеціаліст:  Кремінь Уляна
                                          Володимирівна

 

Поштова адреса: 81700, м. Жидачiв, 
                               вул. Шашкевича, 2, 
                               Львівська область

Телефон: (03239) 3-19-57   e-mail:  arh_zhydachiv@ukr.net 


Дні прийому:    понеділок – 10.00 до 13.00
                           вівторок –  9.00 до 13.00


Відділ містобудування та архітектури Жидачівської районної державної адміністрації утворений на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації. Підпорядковується голові Жидачівської районної державної адміністрації, за функціональними обов’язками першому заступнику голови Жидачівської районної державної адміністрації, а також підзвітний та підконтрольний Департаменту архітектури та розвитку містобудування   Львівської обласної державної адміністрації.

Основні завдання Відділу:

-  забезпечення реалізації державної політики у сфері архітектури, містобудування, охорони та збереження об'єктів культурної спадщини на території району;

-  організація та забезпечення функціонування містобудівного кадастру району.

 - аналіз стану містобудування на території району, організація та  сприяння розроблення, проведення експертизи і затвердження в установленому порядку містобудівних програм,  генеральних планів населених пунктів району та іншої містобудівної документації.

- координація діяльності суб'єктів містобудування  щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об'єктів архітектурної та містобудівної спадщини.

-  забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних будівельних норм, стандартів і правил,  затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією.

- здійснення моніторингу реалізації схеми планування території району з урахуванням генеральної схеми планування території Львівської області, стану розроблення та оновлення містобудівної документації і її реалізації.

- управління у сфері охорони культурної спадщини в межах,передбачених чинним законодавством;

- підготовка пропозицій з питань охорони культурної спадщини, занесення(вилучення) об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України та внесення змін до нього, про занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України і Списку охороню вальних археологічних територій України.

На виконання вимог ст. 22 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанови КМУ від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр» у Львівській області створено та введено в дію містобудівний кадастр. Геопортал містобудівного кадастру знаходиться за офіційною адресою:http://gis.loda.gov.ua. Видача та реєстр містобудівних умов та обмежень  для проектування об’єкта будівництва здійснюється через геопортал містобудівного кадастру відділом містобудування та архітектури  Жидачівської районної державної адміністрації. Відповідний реєстр виданих містобудівних умов та обмежень згідно з формою наказу Мінрегіону України від 31.05.2017 № 135 знаходиться на геопорталі за  посиланням:  http://admin.zhydachiv.cadastre.com.ua/dashboard


Звіт про виконання плану роботи відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації за І квартал 2019 року

 


Увага!

Порядок (роз’яснення) планування і забудови територій в межах населених пунктів
для містобудівних потреб та отримання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд.

 Відповідно до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” планування території на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення генеральних планів населених пунктів, планів  зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

Відведення земельних ділянок із земель державної і комунальної власності у власність або користування фізичних та юридичних осіб для містобудівних  потреб ( в тому числі для будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового будинку, господарських будівель, споруд, гаражів) здійснюється відповідно до генеральних планів населених пунктів та детального плану території. У разі відсутності плану зонування або детального плану території передача (надання ) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб відповідно до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”  забороняється.

Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з врахуванням державних, громадських та приватних інтересів. Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад є замовниками, організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.

Рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

 Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад визначають в установленому законодавством порядку розробника генерального плану населеного, встановлюють строки розроблення та джерела його фінансування.

Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.

Детальний план території у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території, функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл території згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, порядок організації транспортного і пішохідного руху та ін.

 Затверджений детальний план території є містобудівною документацією для прийняття рішень про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі її безоплатно у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд.

 Виділення земельних ділянок учасникам АТО

Чим регламентується

Законодавством України передбачено систему пільг для учасників бойових дій та осіб, прирівняних до них, зокрема, це стосується і надання земельних ділянок.

Відповідно до статті 12 (пункт 14) Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»  учасникам бойових дій надаються, серед інших,  такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.

Надання у власність земельних ділянок здійснюється у порядку, визначеному статтею 118 Земельного кодексу України, за умови, що учасник бойових дій не скористався своїм правом на безоплатне отримання у власність земельної ділянки та надав відповідний документ, що посвідчує його участь в антитерористичній операції (посвідчення, довідка, наказ тощо).

Цільове призначення та норми безоплатної приватизації  

Земельні ділянки можуть бути надані військовослужбовцям у власність у межах норм безоплатної приватизації, визначених статтею 121 Земельного кодексу України, а саме у таких розмірах:

  • для ведення садівництва — не більше 0,12 га;
  • для ведення особистого селянського господарства — не більше 2,0 га;
  • для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах — не більше 0,25 га, в селищах — не більше 0,15 га, в містах — не більше 0,10 га;
  • для індивідуального дачного будівництва — не більше 0,10 гектара.

Процедура виділення земельних ділянок

Відповідно до Земельного кодексу України, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб’єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Розроблений проект землеустрою підлягає обов’язковому погодженню з територіальним органом Держземагентства України, а у разі розташування земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій планується розташування об’єкта будівництва, — із структурними підрозділами районних державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури.

Після погодження проекту землеустрою громадянину необхідно звернутися до державного кадастрового реєстратора за місцем розташування земельної ділянки із заявою про проведення державної реєстрації земельної ділянки та надання витягу про земельну ділянку з Державного земельного кадастру. Процедуру державної реєстрації земельної ділянки встановлено пунктами 107-115 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом — після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Згідно з статтями 125, 126 Кодексу право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права та оформлюється відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.


У Жидачеві відбулося підключення новозбудованого водогону до міської водопровідної мережі

p.jpg18 липня у м. Жидачеві відбулася вагома подія – підключення новозбудованого водогону №2 до міської водопровідної мережі на перехресті вулиць Фабричної і М. Грушевського. Над цією кропіткою та відповідальною роботою працювала підрядна організація ПП «Карпатмонтаж» (директор Тарас Дяченко) на замовлення МКП «Жидачівводоканал» (директор Василь Брухаль).

Як зазначає міський голова м. Жидачева Володимир Левко, подальша експлуатація водогону №2 дасть можливість покращити водопостачання міста і поліпшить якість питної води. На черзі роботи з підключення водогону №1, які проводитимуться наступного тижня.

Вартість такої потужної модернізації міської водопровідної мережі – понад 8,5 млн. грн.

Нагадаємо, що під час представлення 27 лютого 2019 року у сесійній залі районної ради  публічного звіту голови Жидачівської райдержадміністрації Василя Татарина перед громадськістю району за підсумками 2018 року та про найактуальніші завдання на 2019 рік це важливе питання порушувалося мешканцями Жидачева та керівництвом Львівської облдержадміністрації, якою було надано підтримку в розв’язанні цієї проблеми.

19.07.2019, 16:35

детально »


Упродовж двох років понад 410 сімей на Львівщині скористались послугою раннього втручання

 

У Львівській обласній державній адміністрації відбулась підсумкова зустріч з французькими партнерами щодо системи допомоги дітям - раннього втручання.

Два роки тому Львівщина разом з Харківщиною, Одещиною, Закарпаттям пілотували у наданні послуги раннього втручання. Навчально-реабілітаційний центр «Джерело» був визначений методичною базою, випробувальним майданчиком зазначеної послуги.

За час проекту Twinning провели низку навчальних семінарів, практичних виїздів, створені координаційні комітети в районах і містах області.

Упродовж 2-х років понад 410 сімей області та  міста Львова скористалися послугою раннього втручання.

19.07.2019, 16:22

детально »