СТАН ЗАРЕЄСТРОВАНОГО РИНКУ ПРАЦІ ЖИДАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ УПРОДОВЖ січня - вересня 2020 РОКУ

Обсяги пропозиції робочої сили НА ЗАРЕЄСТРОВАНОМУ РИНКУ ПРАЦІ:

pr     Упродовж періоду філією надавалися соціальні послуги 3276 громадянам, з котрих  2173, або 66 % —  зареєстровані безробітні.  Послугами служби зайнятості  торік скористалися 2994 незайнятих особи, з них 1433, або 47,8 % — мали статус безробітного. З числа тих, хто перебував на обліку, у звітному періоді статус безробітного набули 1455 осіб.

На кінець вересня 2020 року кількість зареєстрованих безробітних становила 1009 осіб (на відповідну дату торік — 505), з яких 53 % складали жінки,

 30 % — молодь у віці до 35 років , 20,5 % належали до осіб, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, 51,4 % зареєстрованих безробітних були сільськими мешканцями.

Характеристика робочої сили НА ЗАРЕЄСТРОВАНОМУ РИНКУ ПРАЦІ  (на кінець вересня 2020 року)

За професійними групами. Серед осіб, котрі мали статус безробітного,  значну частку 21% складали робітники з обслуговування, експлуатації та контролю за роботою устаткування і машин (водії, трактористи, оператори котелень, склеювачі, кочегари, дорожні робітники тощо);16,8 % складали кваліфіковані робітники з інструментом (монтери кабельного виробництва, швачки, слюсарі з ремонту автомобілів, слюсарі-ремонтники, столярі, електрогазозварники,  малярі, мулярі тощо); працівники сфери торгівлі та послуг — 14,6%; 10% складали фахівці (агенти комерційні та торговельні,  товарознавці, сестри медичні, технологи, бухгалтери, інспектори, члени виборчих комісій  тощо);  10 %— представники найпростіших професій ( пакувальники стосів, вантажники, комірники, двірники,прибиральники); 11 % — до законодавців, вищих державних службовців, керівників та менеджерів ( майстри, завідувач сектору, директори, менеджери); 8 % складали ті, хто відноситься до професіоналів (економісти, спеціалісти держслужби, юристи, вчителі, екологи тощо); 6,4% — до  технічних службовців (оператори комп’ютерного набору, обліковці, листоноші, касири торговельних залів, адміністратори, оператори поштового зв’язку тощо); 0,6 % — до кваліфікованих робітників сільського господарства.

 Попит на робочу силу

   Кількість вакансій, наявних в базі даних служби зайнятості, не досягнула минулорічного значення і становила 1095 одиниць,  проти 1337. Рівень укомплектування вакансій у 2020 році становив 94,5%, проти -  96 %  у 2019.

Станом на 01.10.2020 року кількість актуальних вакансій становила 40 одиниць, у тому числі: 22 одиниць — для робітників;  18 — для професіоналів та фахівців.

Середній розмір заробітної плати у вакансіях 5800 грн.

Середня тривалість укомплектування вакансій – 10 кал. днів (торік — 6). Кількість претендентів на 1 вакансію - 25 осіб.

Про наявність вакансій прозвітували 267 роботодавців (торік —307).

 Працевлаштування громадян:

  Чисельність громадян, працевлаштованих за направленням служби зайнятості у звітному періоді, становила 1034 осіб,  у тому числі 513 зареєстрованих безробітних. Чисельність працевлаштованих службою зайнятості незайнятих громадян у відповідному періоді торік становила 1243, з них 386 безробітних. Рівень працевлаштування зареєстрованих безробітних у звітному періоді становив 23,6 %.

Виплата допомоги з безробіття одноразово для започаткування підприємницької діяльності

УУпродовж  звітного періоду допомогу з безробіття одноразово для започаткування підприємницької діяльності   виплачено 1 безробітній, котра належить до категорії молодь у віці до 35 років.

Працевлаштування громадян шляхом компенсації працедавцям ЄСВ

На нові робочі місця  із здійсненням працедавцям компенсації витрат у розмірі єдиного внеску на державне соціальне страхування у звітному періоді працевлаштовано 5 безробітних.

Організація професійного навчання:

За скеруванням служби зайнятості професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації проходили 270 осіб (упродовж 2019 року – 259 осіб). Рівень охоплення профнавчанням безробітних становив 12,4 %. Рівень працевлаштування безробітних осіб після закінчення навчання –84 %

Організація громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру:

Загалом  у роботах тимчасового характеру  взяли участь 42 особи (торік —104 осіб). Рівень участі у цих роботах становив 2 % загальної чисельності зареєстрованих безробітних.

 Виплата допомоги з безробіття

Станом на 1 жовтня 2020 року з числа зареєстрованих безробітних, які перебували на обліку в службі зайнятості, допомогу з безробіття отримували 876 осіб (на 01.10.2019 року —418 осіб). Чисельність отримувачів допомоги з безробіття у порівнянні з відповідною датою торік збільшилась на 458 осіб.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ ( І квартал 2020 рік )

    Управлінням соціального захисту населення Жидачівської РДА надано державних допомог, компенсацій, пільг та субсидій громадянам району на суму 55,3 млн.грн.

За  І квартал 2020 року субсидії на  оплату житлово-комунальних послуг отримали  6872  сім’ї  на  суму 26,9 млн. грн. За цей період субсидії на тверде  паливо отримали 219 сімей на  суму  855,3  тис. грн.  

  На обліку в управлінні соціального захисту населення перебувають особи, які мають право на пільги згідно з чинним законодавством, а саме:

  • 2144 – ветерани війни, в т.ч. УБД – 598 (з  них  АТО/ООС– 381) з них 108 осіб з іінвалідніст внаслідок війни (з низ АТО - 28)
  • Інваліди війни I гр. – 5 осіб
  • II гр. – 26 осіб - з них 4  інв. АТО/ООС
  • III гр.- 77 осіб з них 24  інв. АТО/ООС
  • 5366– ветерани праці
  • 108 – осіб, які потерпіли під час ліквідації аварії на ЧАЕС
  • 50 – ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ та вдови
  • 15 – військовослужбовці, які стали інвалідами під час проходження військової служби
  • 412 – сільські педагоги на пенсії /непрацюючі пенсіонери
  • 22 – реабілітовані особи
  • 110 - медичні працівники на пенсії
  • 37 - сільські бібліотекарі на пенсії
  • 13 – працівники  культури  на  пенсії
  • 5 - сільські спеціалісти із захисту рослин на пенсії
  • 5512– діти війни
  • 514- багатодітні  сім”ї
  • 3960– інваліди заг.захворювання  (з них 166 – дітей-інвалідів)
  • 1 –  вдова особи з особливими  трудовими  заслугами
  • 18 – батьки, дружини, діти загиблих (померлих) військовослужбовців

  За І квартал 2020 року нараховано пільг на оплату житлово-комунальних послуг на суму 5328,4 тис.грн. 

   В управлінні соціального захисту населення  на обліку перебуває 115 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:

  • I категорії – 10 чоловік
  • II категорії – 53 чоловіка
  • III категорії – 30 чоловік
  • IV категорії – 5 чоловік
  • Вдови –6 чоловік
  • Всього: дорослих – 104 осіб і 10 дітей

Проведено  виплату щомісячної компенсації вартості  продуктів на харчування для  осіб, які  постраждали  внаслідок аварії на  ЧАЕС на  суму  166,9  тис.грн.

За І квартал 2020 року скеровано  на  санаторно-курортне лікування 9осіб в т.ч. 1 ветерана  війни та  8 осіб з інвалідністю.   За І квартал 2020 року укладено з підприємствами 23договора на забезпечення осіб з інвалідністю протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації на суму 351,4 тис.грн. та укладено договорів для проходження професійної адаптації 4-х учасників АТО/ООС за професіями ”водій різних категорій” на суму 24,7 тис.грн.

.Стан призначення і виплати державних соціальних допомог характеризується такими даними:

За І квартал 2020р./тис.грн

К-ть одерж.

Призначено тис.грн.

Відшкодовано тис.грн.

Заборгованість Термін сплати якої не настав

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям

362

4183,7

4183,7

-

Допомога по вагітності і пологах 66 122,1 122,1 -

Одноразова допомога при народженні дитини

1457

5157,1

5157,1

-

Допомога особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання 135 953,4 953,4  
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію 167 893,4
893,4  

Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

34

581,7

581,7

-

Допомога на дітей одиноким матерям

191

1235,8

1235,8

-

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

913

5710,8

5710,8

-

Тимчасова  державна допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

5

23,8

23,8

-

Допомога при усиновленні дитини

9

41,3

41,3

-

Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсію 60 235,5 235,5 -
Щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій особі, яка доглядає за перестарілою особою або особою з інвалідністю I групи 735
81,0 81,0 -
Відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальня няня" 20 84,8 84,8  
Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях 421 2442,0 2442,0  
Допомога на утримання дітей та грошове заюезпечення прийомним батькам у будинках сімейного типу та прийомних сімях 5 312,3 312,3  

Всього

4580

22058,9

22058,9

-

За кошти державного  бюджету оздоровлено 4 дитини пільгових категорій.


Мале карпатське коло: триває ремонт доріг Славське - Вигода та Славське- Хащованя

  На автомобільній дорозі С141515 Славське - Вигода км 4+878 – км 8+100 тривають роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.

Цю дорогу ремонтують в рамках проекту "Мале карпатське коло" . У подальшому  вона має з'єднати Львівську та Івано-Франківську області.

“Вартість робіт – 31, 5 млн грн.  З Державного дорожнього фонду виділили 24 млн грн. Окрім того передбачено додаткове фінансування – 7, 5 млн грн.  У поточному році заплановано відремонтувати близько 3,2 км дороги, в межах населених пунктів влаштувати хідники, провести роботи з водовідведення”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.

Ремонт виконує підрядна організаціє ТзОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл".

28.10.2020, 10:49

детально »


ДПС створила новий сервіс, що повідомляє про статус ліцензій

  Головне управління ДПС у Львівській області повідомляє, що Державною податковою службою України створено новий сервіс щодо оперативного автоматизованого повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії, анулювання ліцензії на певний вид діяльності.

Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується в інформаційно-телекомунікаційних системах ДПС та направляється суб’єкту господарювання за 30, за 20, за 10 та 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію через «Електронний кабінет».

Такі нововведення підвищать якість надання адміністративних послуг та поліпшать сервіс у сфері ліцензування відповідних видів діяльності, на провадження яких суб’єкти господарювання отримали ліцензії.

28.10.2020, 10:46

детально »