Запобігання проявам корупції

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 14 січня 2020 р. №12 «Про затвердження Плану заходів із запобігання і протидії корупції в Жидачівській районній адміністрації на 2020 рік»

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 28 грудня 2018 р. №1182 «Про затвердження Плану заходів із запобігання і протидії корупції в Жидачівській районній адміністрації на 2019 рік»

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 05 травня 2018 р. №434 «Про затвердження Плану заходів із запобігання і протидії корупції в Жидачівській районній адміністрації на 2018 рік»

Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 08 вересня 2015р №639 «Про затвердження Плану заходів з запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі на 2015 - 2017 роки»

 

Доручення голови Жидачівської районної державної адміністрації від 07 червня 2018р №30 на виконання рішення Колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 31 травня 2018 року № 7 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2017 рік»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 31 травня 2018р №7 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2017 рік»                      

Доручення голови Жидачівської районної державної адміністрації від 03 серпня 2017р №7 на виконання рішення Колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 21 липня 2017 року № 2 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2016 рік»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 31 липня 2017р №2 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2016 рік»                                  

 

Доручення голови Жидачівської районної державної адміністрації від 27 квітня 2016р №8 на виконання рішення Колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 21 квітня 2016 року №  8 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2015 рік»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 21 квітня 2016р №8 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2015 рік»

Рішення колегії Жидачівської районної державної адміністрації від 29 квітня 2015р №9 «Про стан запобігання і протидії корупції в Жидачівському районі за 2014 рік»

 

 

NAZKНаціональне агенство з питань запобігання корупції

Методичні рекомендації "Запобігання і протидія корупції в державних органах"

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб

 

Телефон "Гарячої лінії" та email для повідомлень про корупцію Жидачівської райдержадміністрації

kor 

Тел: (03239) 31-708
Email: zhydachivrda@loda.gov.ua

Адреса: вул. Шашкевича, 2 м. Жидачів Львівська область 81700 Україна

Відповідальна особа: Загвойська Наталія Іванівна

 

 

Щодо запобігання проявам корупції телефонувати до Єдиної служби допомоги населенню за номером 112 та повідомляти про ці випадки "Гарячу лінію області".

Примітка: “гаряча лінія” працює цілодобово

 

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» повідомлення про корупцію
приймають спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції

Прокуратура Львівської області

 (032) 235-44-69 korrupcia.lviv@gp.gov.ua

Головне управління Національної поліції у Львівській області

Управління внутрішньої безпеки ГУ НП у Львівській області

 800-50-02-02 (цілодобово)

 

(096)043-13-99 stop-corruptson.lvov@dis.np.gov.ua

Львівське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України

 0-800-503-200  lviv@nabu.gov.ua

Національне агентство з питань запобігання корупції

 (044)200-06-91 Факс: (044)200-06-97

Повідомляємо, що викривачі захищені положеннями статті 53 Закону України “Про запобігання корупції” щодо захисту викривачів. Зокрема, пунктом 5 ст. 53  особі викривача гарантується анонімність (Викривач - особа, яка надає допомогу в запобіганні і протидії корупції, яка за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог цього Закону іншою особою).

Довідка щодо вчасного подання е-декларацій працівниками РДА

На виконання вимог статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», з урахуванням роз’яснень НАЗК, визначено 113 суб’єктів декларування, організовано та здійснено роботу з проведення електронного декларування визначеної категорії працівників райдержадміністрації. Крім того, питання електронного декларування постійно знаходилося на контролі керівництва та Уповноваженої особи.

Суб’єктам декларування, які звільнилися у 2019 – 2020 роках особисто під підпис надано повідомлення, щодо необхідності подачі декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за відпрацьований період, за формою, що визначається НАЗК та відповідальності за несвоєчасне подання без поважних причин декларації, подання завідомо недостовірних відомостей у декларації, а також умисне неподання суб’єктом декларування зазначеної декларації, яка передбачена Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним кодексом України.

На виконання частини 2 ст. 49 Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до пункту 4 Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 06.09.2016 року № 19, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 листопада 2016 року за № 1479/29609, проведено перевірку подання суб’єктами декларування декларацій.

За результатами перевірки факту подання декларацій встановлено:

­1. щорічна декларація:

- подали всі працівники райдержадміністрації;

2. декларація перед звільненням:  

- двоє працівників подали пізніше вказаного терміну, один працівник не подав;

3. декларація після звільнення:

- не подало двоє працівників.

  


Закон України «Про запобігання корупції»

   Основні ідеї Зhabarакону

   Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.

Згідно з пояснювальною запискою, основними складовими превентивної антикорупційної системи згідно з Законом є:

  • наявність спеціалізованого органу з питань запобігання корупції
  • правила формування та реалізації антикорупційної політики;
  • антикорупційні обмеження
    • щодо використання службового становища,
    • одержання подарунків,
    • сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності,
    • спільної роботи близьких осіб,
    • після припинення діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
    • види конфлікту інтересів,
    • шляхи врегулювання;
  • спеціальні антикорупційні інструменти
  • захист викривачів
    • захист осіб, які повідомляють про факти корупції від незаконного звільнення, переведення, зміни істотних умов трудового договору;
  • відповідальність за корупційні та пов'язані з корупцією правопорушення
  • усунення наслідків корупційних правопорушень
  • міжнародне співробітництво.

     Закон включає перелік правил етичної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Короткий зміст Закону України «Про запобігання корупції»

1. Цей Закон набрав чинності 26.10.2014 та вводиться в дію 26.04.2015.

2. До приведення у відповідність із цим Законом законодавчі та інші нормативно-правові акти застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону.

3. Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції" втрачає чинність 26.04.2015.

4. Суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону, є посадові особи юридичних осіб публічного права (підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3). Ці особи для цілей Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

5. Закон передбачає створення Національного агентства з питань запобігання корупції

Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику. Національне агентство, у межах, визначених цим та іншими законами, є відповідальним перед Верховною Радою України і підконтрольним їй та підзвітний Кабінету Міністрів України.

Член Національного агентства при здійсненні своїх повноважень має право проводити перевірки з питань, які віднесено цим Законом до повноважень Національного агентства.

Рішенням Кабінету Міністрів України за поданням Національного агентства можуть створюватися територіальні органи Національного агентства, територія діяльності яких може не збігатися з адміністративно-територіальним поділом.

Повноваження Національного агентства закріплені статтею 11 Закону. До них, зокрема, належать:

- здійснення в порядку, визначеному цим Законом, контролю та перевірки декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зберігання та оприлюднення таких декларацій, проведення моніторингу способу життя осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

- розробка типової антикорупційної програми юридичної особи;

- надання роз’яснень, методичної та консультаційної допомоги з питань застосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб.

Припис Національного агентства є обов’язковим для виконання. Про результати виконання припису Національного агентства посадова особа, якій його адресовано, інформує Національне агентство упродовж десяти робочих днів з дня одержання припису.

Юридичні особи зобов’язані надавати запитувані Національним агентством документи чи інформацію упродовж десяти робочих днів з дня одержання запиту.

Нормативно-правові акти Національного агентства підлягають державній реєстрації Міністерством юстиції України та включаються до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.

6. Засади антикорупційної політики (Антикорупційна стратегія) визначаються Верховною Радою України. Верховна Рада України щороку не пізніше 1 червня проводить парламентські слухання з питань ситуації щодо корупції, затверджує та оприлюднює щорічну національну доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики. Порядок реалізації Антикорупційної стратегії визначається Законом.

7. Закон встановив обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища (ст. 22), щодо одержання подарунків (ст. 23), щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (ст. 25), щодо спільної роботи близьких осіб (ст. 27).

Суб’єктам, які підпадають під дію Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов’язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.

Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:

1) відмовитися від пропозиції;

2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;

3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;

4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.

8. Розділ 5 Закону передбачає порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Національне агентство у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Звільнення особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи з займаної посади у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів здійснюється у разі, якщо реальний чи потенційний конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, в тому числі через відсутність її згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.

9. Розділ 6 Закону присвячений правилам етичної поведінки. Закон зобов’язує суб’єктів неухильно додержуватися вимог закону та загальновизнаних етичних норм поведінки, бути ввічливими у стосунках з громадянами, керівниками, колегами і підлеглими.

10. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період до 1 січня 2015 року подаються до Національного агентства з питань запобігання корупції в обсязі та за формою, передбаченими додатком до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Юридичні особи публічного права зобов’язані упродовж семи робочих днів інформувати Національне агентство про припинення працюючими у них суб’єктами декларування діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

Повна перевірка декларації здійснюється протягом дев’яноста днів з дня подання декларації і полягає у з’ясуванні достовірності задекларованих відомостей, точності оцінки задекларованих активів, перевірці на наявність конфлікту інтересів та ознак незаконного збагачення.

Закон передбачає порядок здійснення моніторингу способу життя суб’єктів декларування. Національне агентство здійснює вибірковий моніторинг способу життя суб’єктів декларування. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування здійснюється Національним агентством на підставі інформації, отриманої від фізичних та юридичних осіб, а також із засобів масової інформації та інших відкритих джерел інформації, яка містить відомості про невідповідність рівня життя суб’єктів декларування задекларованим ними майну і доходам.

11. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, перебувають під захистом держави.

12. За вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень суб’єкти цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.

13. Законом передбачено створення антикорупційної програми юридичної особи, яка є комплексом правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. Антикорупційна програма затверджується керівником юридичної особи.

Закон України "Про запобігання корупції"

 

Особи, які подаватимуть декларації з 01.01.2017 року

 

 


Мале карпатське коло: триває ремонт доріг Славське - Вигода та Славське- Хащованя

  На автомобільній дорозі С141515 Славське - Вигода км 4+878 – км 8+100 тривають роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.

Цю дорогу ремонтують в рамках проекту "Мале карпатське коло" . У подальшому  вона має з'єднати Львівську та Івано-Франківську області.

“Вартість робіт – 31, 5 млн грн.  З Державного дорожнього фонду виділили 24 млн грн. Окрім того передбачено додаткове фінансування – 7, 5 млн грн.  У поточному році заплановано відремонтувати близько 3,2 км дороги, в межах населених пунктів влаштувати хідники, провести роботи з водовідведення”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.

Ремонт виконує підрядна організаціє ТзОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл".

28.10.2020, 10:49

детально »


ДПС створила новий сервіс, що повідомляє про статус ліцензій

  Головне управління ДПС у Львівській області повідомляє, що Державною податковою службою України створено новий сервіс щодо оперативного автоматизованого повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії, анулювання ліцензії на певний вид діяльності.

Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується в інформаційно-телекомунікаційних системах ДПС та направляється суб’єкту господарювання за 30, за 20, за 10 та 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію через «Електронний кабінет».

Такі нововведення підвищать якість надання адміністративних послуг та поліпшать сервіс у сфері ліцензування відповідних видів діяльності, на провадження яких суб’єкти господарювання отримали ліцензії.

28.10.2020, 10:46

детально »