Кампанію декларування – 2020 продовжено до 1 червня

17 березня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про запобігання корупції», згідно з якими у 2020 році продовжено до 1 червня термін подання щорічних декларацій та декларацій після звільнення.

Крім того, суб’єкти декларування, які у період до 1 червня 2020 року не мали можливості подати декларацію перед звільненням або повідомлення про суттєві зміни у майновому стані у зв’язку із встановленням на території їх проживання карантинно-обмежувальних заходів, звільняються від відповідальності за несвоєчасне подання такої декларації чи повідомлення у зазначений період.

До уваги суб’єктів декларування!

 Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2020 розпочався черговий етап подання щорічних декларацій за 2019 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Під час заповнення декларацій важливо враховувати зміни, пов’язані із застосуванням оновленого антикорупційного законодавства. Національне агентство на своєму вебсайті постійно доповнює та актуалізує інформацію, яка може стати корисною для заповнення та подання декларації.

Так, на сайті НАЗК розміщені:

Суб’єктам декларування необхідно завчасно перевірити актуальність адреси своєї електронної поштової скриньки та чинність кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Перед початком роботи з Реєстром декларацій переконайтеся у наявності усієї необхідної інформації для заповнення декларації.

Технічна допомога щодо роботи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:

Графік роботи технічної допомоги:

  • понеділок – четвер: з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45
  • п’ятниця: з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45

Крім цього, на вебсайті Національного агентства діє електронна форма для повідомлень про помилки під час роботи з декларацією “Технічна допомога”

НАЗК затвердило нові форми е-декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані

У виданні Міністерства юстиції «Офіційний вісник України» опубліковано наказ Національного агентства від 12 грудня 2019 року, яким з 1 січня 2020 року вводиться нова форма декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Документ також  затверджує нову  форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування.

Зміни форми декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані передбачені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції» №140-IX від 2 жовтня 2019 року.

Зміни до фінансового стану, які ввійшли в дію 1 січня 2020 року відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції» № 140-IX від 2 жовтня 2019 року

Зміни щодо процесу декларування

1. Виключається обов’язок подання декларацій громадськими активістами — фізичними особами, які займаються антикорупційною діяльністю.

2. Зменшено перелік випадків, у яких зобов’язані подавати декларації, для представників громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інших осіб, які входять до складу конкурсних комісій, громадських рад, рад громадського контролю тощо.

3. Змінено норму щодо подання виправленої декларації.

Так, Законом від 2 жовтня 2019 року встановлюється, що декларант протягом семи днів після подання декларації має право подати виправлену декларацію не більше трьох разів.

Ці зміни вводяться в дію з 1 січня 2020 року.

4. Розширюється перелік відомостей, який декларант має подавати щодо себе і членів сім’ї.

Так, декларант зазначає відомості про:

• прізвище, ім’я, по батькові;

• число, місяць і рік народження;

• реєстраційний номер облікової картки платника податків;

• серію та номер паспорта громадянина України;

• унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі суб’єкта декларування та членів його сім’ї;

• зареєстроване місце їх проживання;

• місце фактичного проживання або поштову адресу, на яку суб’єкту декларування Національним агентством може бути надіслано кореспонденцію;

• місце роботи (проходження служби) або місце майбутньої роботи (проходження служби);

• займану посаду, або посаду, на яку претендує;

• категорію посади (якщо така є) суб’єкта декларування;

• належність до службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, а також належність до національних публічних діячів відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;

• відомості, пов’язані із юридичними особами, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї, — трасти або інші подібні правові утворення, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї;

• нематеріальні активи, що належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї, у тому числі об’єкти інтелектуальної власності, що можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, криптовалюти.

Зазначається, що у пункті 7 декларації слова «отримані (нараховані) доходи» замінено словами «отримані доходи суб’єкта декларування або членів його сім’ї».

5. Внесено деякі уточнення до поняття «члени сім’ї».

Так, до членів сім’ї додатково віднесено дітей зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття — незалежно від спільного проживання із суб’єктом.

6. Додається ще один блок відомостей, які зазначатимуться в декларації. Так, підлягають декларуванню банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, в яких у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкриті рахунки (незалежно від типу рахунку, а також рахунки, відкриті третіми особами на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї) або зберігаються кошти, інше майно. Такі відомості включають дані про тип та номер рахунку, дані про банківську або іншу фінансову установу, осіб, які мають право розпоряджатися таким рахунком або мають доступ до індивідуального банківського сейфу, осіб, які відкрили рахунок на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї.

7. Додається вимога щодо декларування фінансових зобов’язань членів сім’ї декларанта.

8. Скасовується норма щодо обов’язковості декларування фінансових зобов’язань, розмір яких не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року;

9. Додається норма про те, що дані про об’єкт декларування, який перебував у володінні або користуванні суб’єкта декларування або членів його сім’ї, зазначаються в декларації, якщо такий об’єкт перебував у володінні або користуванні станом на останній день звітного періоду або протягом не менше половини днів протягом звітного періоду.

10. Вводиться норма про те, що під час заповнення декларацій та подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані членами сім’ї суб’єкта декларування, які не є його подружжям або дітьми, вважаються особи, що спільно проживали із суб’єктом декларування станом на останній день звітного періоду або сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації.

11. Вносяться зміни щодо підстав подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані та звужується коло декларантів, на яких поширюється вимога щодо подання таких повідомлень, а саме:

— під суттєвими змінами у майновому стані суб’єкта декларування, крім отримання доходу, придбання майна, розумітиметься здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів;

— положення щодо подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані застосовуються до суб’єктів декларування, які є службовими особами, що займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 цього Закону.

Інші норми Закону про запобігання корупції набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Крім того, значно розширено коло близьких осіб. Так, до переліку близьких осіб, які були зазначені у чинному Закону, наразі додається: двоюрідний брат, двоюрідна сестра, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки) (тобто свати).

   Сайт за адресою:
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
portal.nazk.org.uaне є офіційним ресурсом
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/

 Також зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!!! Інформує НАЗК.


Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/

Поняття конфлікт інтересів та шляхи його вирішення

     Державні службовці, відповідно до вимог статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані:

  1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

  2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі – Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно з положеннями Закону України «Про запобігання корупції»:

    Потенційний конфлікт інтересів – це наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

    Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

   Безпосередній керівник особи або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

    Національне агентство у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

    Безпосередній керівник або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

   Національне агентство у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

    Безпосередній керівник або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади, якому стало відомо про конфлікт інтересів підлеглої йому особи, зобов’язаний вжити передбачені законом заходи для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів такої особи.

    У разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона зобов’язана звернутися за роз’ясненнями до територіального органу Національного агентства з питань запобігання корупції. У разі, якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона в подальшому звільняється від відповідальності.

   Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

   Законом України «Про запобігання корупції» передбачено наступні заходи зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів, що здійснюються шляхом:

1) усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;
2) застосування зовнішнього контролю а виконанням особою відповідного завдання, вчиненням нею певних дій чи прийняття рішень.
3) обмеження доступу особи до певної інформації
4) перегляду обсягу службових повноважень особи.
5) переведення особи на іншу посаду
6) звільнення особи.

     Державні службовці, у який наявний реальний чи потенційний конфлікт інтересів, можуть самостійно вжити заходів щодо його врегулювання шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих це документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення /ініціювання звільнення з посади.

Позбавлення приватного інтересу має виключати будь – яку можливість його приховування.

У Законі України "Про запобігання корупції" в статті 1 змінено

членів сім'ї (2)

а) особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, та діти зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття - незалежно від спільного проживання із суб’єктом;

б) будь-які особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі".-доповнено.

Доповнення вимог статті 36 (2) Закону України "Про запобігання корупції"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

Закону України "Про запобігання корупції" додано статтю 13-1 (2)

Результат пошуку зображень за запитом

   Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції

  1.     З метою організації та здійснення заходів із запобігання та виявлення корупції, передбачених цим Законом, утворюються (визначаються) уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції.

    Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції утворюються (визначаються) в:

    Офісі Президента України, Апараті Верховної Ради України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України, Секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

апаратах Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, Верховного Суду, Вищого антикорупційного суду, Конституційного Суду України, Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; секретаріатах Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;

апаратах та територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, інших державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України (крім Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства);

апараті Ради міністрів Автономної Республіки Крим, апаратах органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим;

обласних, Київській та Севастопольській міських, районних, районних у місті Києві державних адміністраціях;

апаратах Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських рад, Севастопольської міської ради, секретаріаті Київської міської ради;

на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління державного органу (крім юридичних осіб, у яких відповідно до цього Закону затверджуються антикорупційні програми);

у державних цільових фондах.

  1. Основними завданнями уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) є:

     1) розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;

      2) організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності відповідного органу, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення керівнику такого органу відповідних пропозицій;

     3) надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

    4) здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування керівника відповідного органу та Національного агентства про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

    5) перевірка факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно до цього Закону порядку;

    6) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення вимог цього Закону, у тому числі на підвідомчих підприємствах, в установах та організаціях;

    7) забезпечення захисту працівників, які повідомили про порушення вимог цього Закону, від застосування негативних заходів впливу з боку керівника або роботодавця відповідно до законодавства щодо захисту викривачів;

    8) інформування керівника відповідного органу, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

  1. Керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) підзвітний і підконтрольний керівнику відповідного державного органу або органу місцевого самоврядування.

   Керівник відповідного державного органу або органу місцевого самоврядування забезпечує гарантії незалежності уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) від впливу чи втручання у його роботу.

  1. Керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути звільнений за ініціативою керівника, за умови надання згоди Національним агентством.

    Згода Національного агентства надається з метою з’ясування обставин, передбачених частиною третьою статті 53 цього Закону.

  1. Національне агентство затверджує Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) та порядок надання згоди на звільнення керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи).

   Національне агентство встановлює обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу в державних органах"

     Національне агентство з питань запобігання корупції звертає увагу осіб, які претендують на зайняття вакантної посади державної служби, що абзацом другим частини п’ятої статті 25 Закону України «Про державну службу» та статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено обов’язок переможця конкурсу перед призначенням на посаду державної служби подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

    Відповідно до Роз’яснень Національного агентства України з питань державної служби від 26 січня 2018 року № 47-р/з (http://www.guds.gov.ua/page/rozyasnennya-shchodo-zastosuvannya-zakonodavstva-z-pytan-derzhavnoyi-sluzhby) переможець конкурсу подає таку декларацію шляхом заповнення її на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції як декларацію кандидата на посаду із зазначенням конкретної назви посади. Декларація має бути подана не пізніше заяви про призначення на посаду.

    Саме декларація, яка була подана переможцем конкурсу, підлягає перевірці під час здійснення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

     Нагадаємо, що Національне агентство з питань запобігання корупції є одним із 9 органів, які проводять спеціальну перевірку. Національне агентство здійснює таку перевірку щодо достовірності відомостей, зазначених у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Змінено підпункт статті 3 Закону україни "Про запобігання корупції"

Суб’єкти, на яких поширюється дія цього Закону

     в) представники громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інші особи, які входять до складу конкурсних та дисциплінарних комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", інших законів (крім іноземців-нерезидентів, які входять до складу таких комісій), Громадської ради доброчесності, утвореної відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів", і при цьому не є особами, зазначеними у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої цієї статті";

    додано до ст 3 підпункт ї) Керівник Офісу Президента України, його Перший заступник та заступник, а також особи, які займають посади патронатної служби, визначені Законом України "Про державну службу", крім осіб, які виконують свої обов’язки на громадських засадах, помічники суддів".


Львівська ОДА інформує про актуальні конкурси та навчання для громадянського суспільства, молоді та ЗМІ

  Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА інформує про актуальні конкурси для громадянського суспільства, молоді та ЗМІ на липень 2020 року від громадської організації «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір».

Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір» висвітлює актуальну інформацію про розвиток громадянського суспільства в Україні, можливості програм розвитку, грантів, стипендій, вакансій і стажувань.

Конкурси на липень:

- Набір на програму «Креативна молодь змінить Україну»

Упродовж 8 тижнів відібрані до участі на конкурсних засадах молоді люди пройдуть інтенсивне онлайн-навчання за спеціально розробленою програмою, яка базується на міжнародних стандартах проєктного менеджменту, методах дизайн-мислення та психологічних теоріях, що в комплексі дозволить їм створювати ціннісно-орієнтовані проекти, бути більш ефективними при реалізації своїх креативних ідей, знаходити партнерів та залучати фінанси, зробити свої проекти більш медійними та популярними.

Дедлайн: 6 липня 2020 року.

Детальніше тут.

03.07.2020, 16:19

детально »


Понад 3 мільярди гривень з державного бюджету – для виплати соціальних допомог мешканцям Львівщини

  Впродовж першого півріччя поточного року через департамент соціального захисту населення ОДА і структурні підрозділи з питань соціального захисту районних державних адміністрацій та міст обласного значення для мешканців області поступило понад 3 мільярди гривень як різні види державних допомог, основними з яких є:

Державних соціальних допомог (20 видів, найчисельніші з яких – допомога при народженні дитини; допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомога малозабезпеченим сім'ям; допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях; допомога непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку) – 1963,5 млн.грн. Щомісячно державні допомоги отримують близько 330 тисяч мешканців Львівщини.

Виплат субсидій і пільг на ЖКП в готівковій формі – 847,1 млн.грн. На кінець опалювального періоду 2019/2020 в області налічувалося (сумарно готівкових і безготівкових одержувачів) майже 155 тисяч домогосподарств, які отримували субсидії та близько 115 тисяч осіб, що користувалися пільгою на ЖКП.

Одноразової допомоги деяким категоріям населення внаслідок поширення кононавірусу – 37,5 млн.грн. 37,5 тисяч осіб, які є особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю; особами, які не мають права на пенсію, та особами з інвалідністю; одержувачами тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючими особами, які досягли загального пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату отримали по 1 тисячі гривень.

03.07.2020, 16:18

детально »