Сайт за адресою:
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
portal.nazk.org.uaне є офіційним ресурсом
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Сайт за адресою: portal.nazk.org.ua не є офіційним ресурсом!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/
Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/

 Також зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу. Не користуйтесь вказаним ресурсом!!!!! Інформує НАЗК.


Також, зверніть увагу на помилки, які містяться на вказаній сторінці, що вказують на фейковість порталу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/uvaga-zyavivsya-shahrayskiy-dviynik-saytu-dlya-podannya-deklaratsiy/

Поняття конфлікт інтересів та шляхи його вирішення

     Державні службовці, відповідно до вимог статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані:

  1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

  2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі – Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно з положеннями Закону України «Про запобігання корупції»:

    Потенційний конфлікт інтересів – це наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

    Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

   Безпосередній керівник особи або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

    Національне агентство у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

    Безпосередній керівник або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

   Національне агентство у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

    Безпосередній керівник або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади, якому стало відомо про конфлікт інтересів підлеглої йому особи, зобов’язаний вжити передбачені законом заходи для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів такої особи.

    У разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона зобов’язана звернутися за роз’ясненнями до територіального органу Національного агентства з питань запобігання корупції. У разі, якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона в подальшому звільняється від відповідальності.

   Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

   Законом України «Про запобігання корупції» передбачено наступні заходи зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів, що здійснюються шляхом:

1) усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;
2) застосування зовнішнього контролю а виконанням особою відповідного завдання, вчиненням нею певних дій чи прийняття рішень.
3) обмеження доступу особи до певної інформації
4) перегляду обсягу службових повноважень особи.
5) переведення особи на іншу посаду
6) звільнення особи.

     Державні службовці, у який наявний реальний чи потенційний конфлікт інтересів, можуть самостійно вжити заходів щодо його врегулювання шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих це документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення /ініціювання звільнення з посади.

Позбавлення приватного інтересу має виключати будь – яку можливість його приховування.

У Законі України "Про запобігання корупції" в статті 1 змінено

членів сім'ї (2)

а) особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, та діти зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття - незалежно від спільного проживання із суб’єктом;

б) будь-які особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі".-доповнено.

Доповнення вимог статті 36 (2) Закону України "Про запобігання корупції"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

   Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав не поширюються на:

   1) осіб, які входять як незалежні члени до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства, державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі;

   2) депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі)"

Закону України "Про запобігання корупції" додано статтю 13-1 (2)

Результат пошуку зображень за запитом

   Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції

  1.     З метою організації та здійснення заходів із запобігання та виявлення корупції, передбачених цим Законом, утворюються (визначаються) уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції.

    Уповноважені підрозділи (уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції утворюються (визначаються) в:

    Офісі Президента України, Апараті Верховної Ради України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України, Секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

апаратах Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, Верховного Суду, Вищого антикорупційного суду, Конституційного Суду України, Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; секретаріатах Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;

апаратах та територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, інших державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України (крім Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства);

апараті Ради міністрів Автономної Республіки Крим, апаратах органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим;

обласних, Київській та Севастопольській міських, районних, районних у місті Києві державних адміністраціях;

апаратах Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських рад, Севастопольської міської ради, секретаріаті Київської міської ради;

на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління державного органу (крім юридичних осіб, у яких відповідно до цього Закону затверджуються антикорупційні програми);

у державних цільових фондах.

  1. Основними завданнями уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) є:

     1) розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;

      2) організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності відповідного органу, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення керівнику такого органу відповідних пропозицій;

     3) надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

    4) здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування керівника відповідного органу та Національного агентства про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

    5) перевірка факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення Національного агентства про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно до цього Закону порядку;

    6) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення вимог цього Закону, у тому числі на підвідомчих підприємствах, в установах та організаціях;

    7) забезпечення захисту працівників, які повідомили про порушення вимог цього Закону, від застосування негативних заходів впливу з боку керівника або роботодавця відповідно до законодавства щодо захисту викривачів;

    8) інформування керівника відповідного органу, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

  1. Керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) підзвітний і підконтрольний керівнику відповідного державного органу або органу місцевого самоврядування.

   Керівник відповідного державного органу або органу місцевого самоврядування забезпечує гарантії незалежності уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) від впливу чи втручання у його роботу.

  1. Керівник уповноваженого підрозділу (уповноважена особа) державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути звільнений за ініціативою керівника, за умови надання згоди Національним агентством.

    Згода Національного агентства надається з метою з’ясування обставин, передбачених частиною третьою статті 53 цього Закону.

  1. Національне агентство затверджує Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) та порядок надання згоди на звільнення керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи).

   Національне агентство встановлює обов’язкові вимоги до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу в державних органах"

     Національне агентство з питань запобігання корупції звертає увагу осіб, які претендують на зайняття вакантної посади державної служби, що абзацом другим частини п’ятої статті 25 Закону України «Про державну службу» та статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено обов’язок переможця конкурсу перед призначенням на посаду державної служби подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

    Відповідно до Роз’яснень Національного агентства України з питань державної служби від 26 січня 2018 року № 47-р/з (http://www.guds.gov.ua/page/rozyasnennya-shchodo-zastosuvannya-zakonodavstva-z-pytan-derzhavnoyi-sluzhby) переможець конкурсу подає таку декларацію шляхом заповнення її на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції як декларацію кандидата на посаду із зазначенням конкретної назви посади. Декларація має бути подана не пізніше заяви про призначення на посаду.

    Саме декларація, яка була подана переможцем конкурсу, підлягає перевірці під час здійснення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

     Нагадаємо, що Національне агентство з питань запобігання корупції є одним із 9 органів, які проводять спеціальну перевірку. Національне агентство здійснює таку перевірку щодо достовірності відомостей, зазначених у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Змінено підпункт статті 3 Закону україни "Про запобігання корупції"

Суб’єкти, на яких поширюється дія цього Закону

     в) представники громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інші особи, які входять до складу конкурсних та дисциплінарних комісій, утворених відповідно до Закону України "Про державну службу", Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", інших законів (крім іноземців-нерезидентів, які входять до складу таких комісій), Громадської ради доброчесності, утвореної відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів", і при цьому не є особами, зазначеними у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої цієї статті";

    додано до ст 3 підпункт ї) Керівник Офісу Президента України, його Перший заступник та заступник, а також особи, які займають посади патронатної служби, визначені Законом України "Про державну службу", крім осіб, які виконують свої обов’язки на громадських засадах, помічники суддів".


Жидачівська районна бібліотека запрошує на виставку „Фактор свободи”

1012   Напередодні Міжнародного дня волонтера та Дня Збройних Сил України в читальному залі Жидачівської ЦРБ відкрили виставку „Фактор свободи”.

   Користувачі мають можливість по–новому подивитися на постаті Мазепи, Петлюри та Бандери, які протягом останніх 300 років були символом свободи та боротьби за українську ідею.

   Виставка демонструє незвичний, сучасний підхід до подачі інформації та зроблено акцент на тому, як сучасна Українська  армія вшановує героїв минулих літ.

10.12.2019, 18:09

детально »


Студенти відвідали департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації

  Студенти Львівського національного університету імені Івана Франка спеціальності «Екологія» відвідали департамент екології та природних ресурсів Львівської облдержадміністрації та Державну екологічну інспекцію у Львівській області з метою ознайомлення з роботою державних структур екологічного спрямування.

Зокрема, студенти ознайомилися з структурою департаменту, його основними завданнями, повноваженнями та особливостями державної служби у сфері природоохоронної діяльності.

Окрім цього, майбутні екологи дізналися про основні засади державної екологічної політики, перспективи та  плани, які спрямовані на розвиток Львівщини.

Завдяки такій співпраці студенти мають змогу підтвердити на практиці вивчений теоретичний матеріал та побачити особливості роботи обраної спеціальності, долучатися до реалізації природоохоронних акцій, екологічних конкурсів, волонтерства, організації флешмобів та інших заходів екологічного спрямування.

10.12.2019, 17:40

детально »