2019 рік

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Соколівка, П´ятничани, Сенів, Ходорківці, Кологори

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Соколівська сільська рада, виконавчий комітет.

1.2.   Юридична адреса: індекс 81707, Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, с.Соколівка, вул. Миру, 6.

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –   Ткач Софія Михайлівна
  • Секретар комісії – Галюка Оксана Романівна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл Соколівської сільської ради.

2.2.   Місце надання послуг: села Соколівка, П’ятничани, Сенів, Ходорівці, Кологори.

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: індекс 81707, Львівська обл., Жидачівський  р-н, с. Соколівка, вул. Миру, 6.

3.2.   Спосіб: поштою.

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце:індекс 81707, Львівська обл., Жидачівський  р-н, с. Соколівка, вул. Миру, 6.
4.2.   Спосіб: поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: індекс 81707, Львівська обл., Жидачівський  р-н, с. Соколівка, вул. Миру, 6.

5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: 61-480

30.05..2019р.

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

до Публічного Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів Жидачівського району від 01 травня 2019р.

ФОП «Колега М.І.» (код ЄДПОУ 3204204283), розташоване за фактичною адресою: 82460, Львівська область, Стрийський район, с. Стрілків, вул. Горішня, 30 визначено виконавцем послуги з вивезення твердих побутових відходів на підставі Рішень сільських рад Жидачівського району, пропонує до укладення Публічний Договір від 01 травня 2019р. про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів Власникам (наймачам, орендарям) квартир в багатоквартирному житловому будинку та власникам (наймачам, орендарям) одноквартирного житлового будинку приватного сектора (Споживачам).

                    ФОП «Колега М.І.»                                                                           М.І.Колега

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів

с.Стрілків                                                                                                                     01 травня 2019р.

 ФОП «Колега М.І.», що діє на підставі Державної реєстрації, надалі «Виконавець», з однієї сторони, та_______________________________________________ Власник (наймач, орендар) квартири в багатоквартирному житловому будинку або власник (наймач, орендар) одноквартирного житлового будинку приватного сектора, надалі – «Споживач», з іншої сторони, уклали цей договір про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Виконавець зобов`язується згідно з графіком надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів (далі – Послуги), а Споживач зобов’язується своєчасно оплачувати Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим Договором.

1.2. Виконавцем послуг з вивезення побутових відходів з Жидачівського району визначено ФОП «Колега М.І.» згідно з Рішенням сільських рад Жидачівського району.

2. Перелік послуг

2.1. Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення твердих побутових відходів.

2.2. Надання послуг Виконавцем проводиться за контейнерною та безконтейнерною схемами.

2.3. Для вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 0,8 м3 та 1,1 м3, що належать Виконавцю або Споживачу.

2.4. Побутові відходи вивозяться Виконавцем планово-регуляторним способом з 08.00 до 17.00, виключно на підставі графіку та схеми вивезення погоджених відповідним органом місцевого самоврядування за нижченаведеною формою.

 

Населений пункт  (села)

Дні тижня місяця

Час вивезення

години

Заріччя, Межиріччя, Дем’янка Наддністрянська, Дем’янка Лісова

 1-й, 3-й понеділок

    з 08 до 17

Облазниця, Н.Село, Жирівське, Корнелівка, Махлинець, Антонівка, Мазурівка, Любша

 1-ша, 3- я середа

    з 08 до 17

Гніздичів, Покрівці, Лівчиці, Ганівці, Руда, Королівка

 1-й, 3-й четвер

     з 08 до 17

Вільхівці, Тейсарів, Туради, Іванівці, В.Гніздичівська, Пчани

 2-й, 4-й понеділок

     з 08 до 17

Бережниця, Рогізно, Загурщина, Заболотівці, Журавків, Млиниська,Смогів,

 2-а, 4-а п’ятниця

     з 08 до 17

Сулятичі, Крехів, Сидорівка, Володимирці, Подорожне, Маринка, Заграбівка

 4-а середа

     з 08 до 17

Чертіж, Тернавка, Дубравка, Мельничі, Буянів, Монастирець, Зарічне, Лисків

 4-й понеділок

      з 08 до 17

 2.5. Для вивезення твердих відходів за безконтейнерною схемою Споживач зобов’язаний згідно з графіком виставити у місцях, погоджених з Виконавцем, закриті ємності з відходами місткістю не більш як 0,12 куб. метра біля житлового будинку (земельної ділянки), в місцях де немає розвороту та проїзду для сміттєвоза споживач зобов’язаний доставити ємкість з відходами до проїзної частини дороги.

2.6. Завантаження відходів за контейнерною схемою здійснюється Споживачами у контейнери,а за без контейнерною Виконавцем – в спеціально обладнані транспортні засоби.

2.7. Тип та кількість спеціально обладнаних для цього транспортних засобів, необхідних для перевезення відходів, визначаються Виконавцем.

3. Вимірювання обсягу, визначення вартості та якості послуг

3.1. Обсяг надання послуг розраховується Виконавцем на підставі норм, затверджених рішенням виконавчого комітету сільських рад Жидачівського району.

3.2. Розрахунок вартості послуг з вивезення побутових відходів здійснюється на підставі тарифів, затверджених рішенням відповідним органом місцевого самоврядування та розраховується виходячи з кількості мешканців, зареєстрованих за даною адресою, і становить з розрахунку на 1 людину за місяць –   12 грн. 00 коп.

 4. Оплата послуг

4.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

4.2. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг, платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа періоду, що настає за розрахунковим.

4.3. Послуги оплачуються згідно рахунків через установи банків або в безготівковій формі.

4.4. Плата вноситься на розрахунковий рахунок р/р №26004053823439 у ПАТ КБ «Приватбанк»,  МФО 325321, ІПН 3204204283 у відділенні Укрпошти, Ощадбанку або відділенні банківської установи, система Приват24.

4.5. У разі потреби Виконавець протягом 10 днів здійснює перерахунок вартості фактично наданих послуг та повідомляє Споживачеві про його результати.

4.6. У разі зміни вартості послуги її виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це споживачеві із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань на сайті та в офіційних друкованих виданнях, що публікуються на території діяльності підприємства.

4.7. Наявність пільг, передбачених законодавчими актами, необхідно підтвердити наданням копій відповідних  документів Виконавцю послуг.

4.8. Відсутність сплати згідно Публічного Договору за вивіз сміття із спеціалізованою організацією є порушенням, за яке настає відповідальність згідно Кодексу України про адміністративне правопорушення та тягне за собою штраф на громадян від 340 грн. до 1360 грн.

5. Права та обов’язки Споживача

5.1. Споживач має право на:

5.1.1. Одержання достовірної та своєчасної інформації про послуги з вивезення відходів, зокрема про їх вартість, загальну суму місячної плати, структуру тарифів, норми надання послуг і графік вивезення відходів.

5.1.2. Усунення Виконавцем недоліків у наданні послуг у п’ятиденний строк з моменту звернення Споживача;

5.1.3 Несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів сім’ї на підставі письмової заяви і документа, що підтверджує його відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання).

5.2. Споживач зобов’язується:

5.2.1. Оплачувати в установлений договором строк за надані йому послуги з вивезення відходів.

5.2.2. Сприяти виконавцю у наданні послуг в обсязі та порядку, передбачених цим договором.

5.2.3. Не перешкоджати вільному доступу виконавця до місць розташування контейнерних майданчиків.

5.2.4. Забезпечити належне збирання та зберігання відходів.

5.2.5. Не допускати завантаження в автомобіль Виконавця великогабаритних предметів, будівельних відходів, вибухонебезпечних, легкозаймистих, їдких, отруйних та радіоактивних речовин, опалого листя;

5.2.6. В разі зміни кількості зареєстрованих осіб, Споживач повинен протягом 10 днів письмово сповістити про це Виконавця, з наданням підтверджуючих документів. 

6. Права та обов’язки Виконавця

6.1. Виконавець має право вимагати від Споживача:

6.1.1. Споживач зобов’язаний доставити ємкість з відходами до проїзної частини дороги в місцях де немає розвороту та проїзду для сміттєвоза

6.1.2. Своєчасно збирати та належним чином зберігати відходи.

6.1.3. Забезпечувати збирання побутових відходів, відповідно до вимог чинного законодавства.

6.1.4. Має право на опрацювання персональних даних споживача, необхідних для надання послуг.

6.2. Виконавець зобов’язується:

6.2.1. Надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та цього договору.

6.2.2. Збирати і перевозити відходи спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.

6.2.3. Перевозити відходи на Жидачівське сміттєзвалище.

6.2.4. Надавати своєчасну та достовірну інформацію про тарифи на надання послуг, умови оплати, графік вивезення відходів.

6.2.5. Зменшувати розмір плати за послуги в разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі його письмової заяви та документа, що підтверджує його/їх відсутність – довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання.

7. Відповідальність сторін за невиконання умов договору

7.1. Споживач несе відповідальність згідно з законом і цим договором за:

7.1.1. Несвоєчасне внесення плати за послуги.

7.1.2. Невиконання зобов’язань, визначених цим договором і законом.

7.1.3. В разі несвоєчасної оплати послуг Споживач сплачує пеню у розмірі встановленому законодавством. Сплата пені не звільняє від сплати основного зобов’язання.

7.2. Виконавець несе відповідальність за:

7.2.1. Невиконання зобов’язань, визначених цим договором і законом.

8. Розв’язання спорів

8.1. Спори за Договором між сторонами розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

9. Форс-мажорні обставини

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання обставин непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуги відповідно до умов цього договору.

9.2.При несприятливих погодних умовах (туман,буревії, штормове попередження, ожеледь, снігові замети і т.д.), за яких забороняється чи обмежується рух транспортних засобів, термін виконання зобов’язань по цьому договору подовжується на термін дії вищезазначених обставин.

10.Порядок укладення, строк дії цього Договору та інші умови

10.1. Даний Договір укладається з урахуванням вимог ч.3 ст.205, ст.ст. 633, 634, 641, 642 Цивільного Кодексу України без підписання письмового примірника Сторонами.

10.2. Якщо протягом 30 днів з дня опублікування даного Договору не буде письмових заперечень Споживача, він вважається укладеним.

10.3. Даний Договір набирає чинності з 01 травня 2019 року.

10.4. З набуттям чинності даного Договору припиняють дію всі договори у сфері поводження з твердими побутовими відходами, укладені між фізичними особами і ФОП «Колега М.І.»

10.5. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством.

10.6. Якщо будуть внесені зміни до редакції даного Договору, Виконавець зобов’язується розмістити повідомлення про такі зміни на сайті та в офіційних друкованих виданнях, що публікуються на території його діяльності, не менше ніж за десять днів до набрання змінами чинності, крім випадків, для яких цим Договором встановлений інший термін та/або порядок повідомлення про внесення змін. У разі незгоди Споживача зі змінами, спір розв’язується в судовому порядку.

11. Прикінцеві положення

11.1. Споживач надає право Виконавцю, відповідно до закону України «Про захист персональних даних», безстроково здійснювати обробку персональних даних Споживача у зв’язку з укладанням та виконанням цього Договору.

11.2. Умови цього Договору однакові для всіх Споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

11.3. Даний договір розроблено відповідно до типового договору, затвердженого Постановою КМУ від 10.12.2008р. №1070.

11.4. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони керуються чинним законодавством України.

11.5. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Споживачів шляхом оприлюднення на дошці оголошення сільських рад.

11.6. Текст Договору постійно доступний Споживачам в мережі Інтернет на офіційному сайті Жидачівської районної адміністрації.

 Місцезнаходження та реквізити Виконавця:

ФОП «Колега М.І.»

Місцезнаходження: 82460, Львівська обл., Стрийський р-н,

с. Стрілків, вул. Горішня,30 (заїзд з с. Фалиш)

Поштова адреса: 82400, Львівська обл..,

м. Стрий, вул. Заньковецької,23

р/р 26004053823439 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 325321

ІПН 3204204283 Тел./факс (03245) 32-584 

 

ФОП__________________ М.І. Колега

                    М.П.                                                       

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Чертіж, Дубравка, Тернавка

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Чертіжська сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42     

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії – Єременко Віталій Олексійович
  • Секретар комісії - Стрільчук Володимир Васильович

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл Чертіжської сільської ради

2.2.   Місце надання послуг: села Чертіж, Дубравка, Тернавка

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (03239)75-128

15.01.2019

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Мельницької сільської ради

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Мельницька  сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: інд. 81785, Львівська обл., Жидачівський   р-н, с.Мельнич,  вул. Смердова,2    

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –   Гавриляк  Анна  Василівна
  • Секретар комісії – Красій Ігор Львович

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл : Мельнич, Лютинка, Буянів.

2.2   Місце надання послуг: село Мельнич, село Лютинка, село Буянів.

2.3   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: інд, 81785,  Львівська обл., Жидачівський  р-н, село Мельнич, вул.Смердова,2       

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: інд. 81785  Львівська обл., Жидачівський р-н, село Мельнич, вул.Смердова,2       

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд, 81785   Львівська обл., Жидачівський р-н, село Мельнич, вул . Смердова,2       

 5.2.   Дата:  протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

15.01.2019

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка 

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Зарічненська сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43   

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії  – Ямнич Роман Іванович
  • Секретар комісії- Коваль Іванна Іванівна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка.

2.2.   Місце надання послуг: села Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43  

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43    

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд 81795, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Зарічне, вул.Нова, 43.

5.2.    Дата:  протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

 Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (03239)71-124

15.01.2019

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Которини, Монастирець, Протеси та Старе Село Монастирецької сільської ради 

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Монастирецька  сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: 81792,  Львівська обл., Жидачівський  р-н, с. Монастирець, вул. Центральна,3     

1.3.   Особи, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –  Гризак Галина Семенівна
  • Секретар комісії- Попович Оксана Василівна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл  Которини,  Монастирець, Протеси та Старе Село.

2.2.   Місце надання послуг: села  Которини, Монастирець, Протеси та Старе Село.

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: 81763, Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул.Центральна,3      

3.2.   Спосіб: Особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: 81763, Львівська обл., Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул.Центральна,3     

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: 81763, Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул. Центральна,3     

 5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: 0(239)75-223

15.01.2019


2018 рік

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території селища Журавно та села Новошино

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Журавнівська селищна рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: 81780, Львівська область, Жидачівський район, селище Журавно, пл. Степана Бандери, 2     

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії – Вітер Василь Володимирович
  • Секретар комісії – Демків Лариса Юріївна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території Журавнівської селищної ради

2.2.   Місце надання послуг: селище Журавно, село Новошино

2.3.   Строк надання послуг: згідно з умовами договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: 81790, Львівська область, Жидачівський район, селище Журавно, пл. Степана Бандери,2 

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: 81790, Львівська область, Жидачівський район, селище Журавно, пл. Степана Бандери,2 

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: 81790, Львівська область, Жидачівський район, селище Журавно, пл. Степана Бандери,2 

5.2.   Дата:протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (03239)72-418

25.06.2018

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Чертіж, Дубравка, Тернавка

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Чертіжська сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42     

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії – Єременко Віталій Олексійович
  • Секретар комісії - Стрільчук Володимир Васильович

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл Чертіжської сільської ради

2.2.   Місце надання послуг: села Чертіж, Дубравка, Тернавка

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд. 81798, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Чертіж, вул.Центральна, 42 

5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (03239)75-128

25.06.2018

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Мельницької сільської ради

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Мельницька  сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: інд. 81785, Львівська обл., Жидачівський   р-н, с.Мельнич,  вул. Смердова,2    

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –   Гавриляк  Анна  Василівна
  • Секретар комісії – Красій Ігор Львович

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл : Мельнич, Лютинка, Буянів.

2.2   Місце надання послуг: село Мельнич, село Лютинка, село Буянів.

2.3   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: інд, 81785,  Львівська обл., Жидачівський  р-н, село Мельнич, вул.Смердова,2       

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: інд. 81785  Львівська обл., Жидачівський р-н, село Мельнич, вул.Смердова,2       

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд, 81785   Львівська обл., Жидачівський р-н, село Мельнич, вул . Смердова,2       

 5.2.   Дата:  протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

25.06.2018

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка 

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Зарічненська сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43   

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії  – Ямнич Роман Іванович
  • Секретар комісії- Коваль Іванна Іванівна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка.

2.2.   Місце надання послуг: села Зарічне, Лисків, Корчівка, Демівка

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43  

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: Львівська обл., інд.81795, Жидачівський  р-н, с.Зарічне , вул.Нова, 43    

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: інд 81795, Львівська обл., Жидачівський р-н, с.Зарічне, вул.Нова, 43.

5.2.    Дата:  протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

 Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (03239)71-124

25.06.2018

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території сіл Которини, Монастирець, Протеси та Старе Село Монастирецької сільської ради 

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Монастирецька  сільська рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: 81792,  Львівська обл., Жидачівський  р-н, с. Монастирець, вул. Центральна,3     

1.3.   Особи, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –  Гризак Галина Семенівна
  • Секретар комісії- Попович Оксана Василівна

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території сіл  Которини,  Монастирець, Протеси та Старе Село.

2.2.   Місце надання послуг: села  Которини, Монастирець, Протеси та Старе Село.

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: 81763, Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул.Центральна,3      

3.2.   Спосіб: Особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: 81763, Львівська обл., Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул.Центральна,3     

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: 81763, Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, село Монастирець, вул. Центральна,3     

 5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: 0(239)75-223

 25.06.2018

 

2017 рік

Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з території смт.Нові Стрілища, с.Старі Стрілища, с.Баківці, с.Репехів, с.Квітневе, с.Закривець, с.Трибоківці, с.Кнісело, с.Орішківці, с.Бертишів, с.Лінія

1.      Організатор конкурсу:

1.1.   Найменування: Новострілищанська селищна рада, виконавчий комітет

1.2.   Юридична адреса: 81714,  Львівська обл., Жидачівський  р-н, смт.Нові Стрілища, вул.Шевченка, 12     

1.3.   Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

  • Голова комісії –  Козяр Галина Іванівна
  • Секретар комісії – Кучер Наталя Степанівні

 2.      Предмет конкурсу:

2.1.   Перелік послуг: послуги із збирання та вивезення побутових відходів з території смт.Нові Стрілища, с.Старі Стрілища, с.Баківці, с.Репехів, с.Квітневе, с.Закривець, с.Трибоківці, с.Кнісело, с.Орішківці, с.Бертишів, с.Лінія

2.2.   Місце надання послуг: смт.Нові Стрілища, с.Старі Стрілища, с.Баківці, с.Репехів, с.Квітневе, с.Закривець, с.Трибоківці, с.Кнісело, с.Орішківці, с.Бертишів, с.Лінія

2.3.   Строк надання послуг: згідно умов договору

 3.      Отримання конкурсної документації:

3.1.   Місце: 81714, Львівська обл.,  Жидачівський   р-н, смт.Нові Стрілища, вул.Шевченка, 12     

3.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 4.      Умови подання конкурсних пропозицій:

4.1.   Місце: 81714, Львівська обл., Жидачівський  р-н, смт.Нові Стрілища, вул.Шевченка, 12     

4.2.   Спосіб: особисто, або поштою

 5.      Проведення конкурсу:

5.1.   Місце: 81714,  Львівська обл.,  Жидачівський  р-н, смт.Нові Стрілища, вул.Шевченка, 12

 5.2.   Дата: протягом 5 днів з дня закінчення прийняття документів

 Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: 0(239)69-130, 69-330

 


ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ЖИДАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

platn  Стрийське управління ГУ ДПС у Львівській області інформує, що Державною казначейською службою України на виконання пункту 3 постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 „Про запровадження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні”, яка набрала чинності 05.08.2019, здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN.

  Рахунки для сплати податків і зборів, відкриті відповідно до вимог стандарту IBAN, вступають в дію з 01.10.2019 року.

  Реквізити нових рахунків розміщено на офіційній веб-сторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (https://lviv.treasury.gov.ua, рубрика реквізити рахунків). На субсайті Головного управління ДПС у Львівській області (http://lv.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki) реквізити рахунків будуть розміщені в другій половині вересня 2019 року.

13.09.2019, 16:44

детально »


Шановні спортсмени, тренери, працівники організацій та установ фізичної культури і спорту, ветерани та шанувальники спорту!

sport.jpgЩиро вітаю всіх Вас з Днем фізичної культури та спорту України!

    За всіх часів саме здорові духом і тілом люди складали опору суспільства, адже спорт не тільки дає здоров'я, він загартовує характер і волю.

    Жидачівщина має міцні спортивні традиції. Чимало наших земляків домоглися високих результатів на Українських та міжнародних спортивних аренах. Вагомі спортивні досягнення – це добрий приклад для спортсменів-початківців, які приймають естафету з рук майстрів.

  Користуючись нагодою, висловлюю глибоку вдячність вам, шановні спортсмени, наставники, ветерани, за примноження переможних традицій і спортивної слави рідної землі.

13.09.2019, 16:36

детально »