Розвиток підприємництва у Жидачівському районі

 Упродовж 2016 року спрямовувалися зусилля на недопущення спаду розвитку малого підприємництва. Актуальність розвитку підприємництва зумовлюється тим, що за рахунок відкриття власної справи та самозайнятості знижується рівень безробіття в країні та одночасно збільшується рівень доходів населення, що в свою чергу, призводить до зростання сукупного попиту та збільшення виробництва. Малий бізнес допомагає державі вирішувати економічні (створення конкурентного середовища, функціонування приватного капіталу, привабливість для іноземних інвестицій) та соціальні проблеми (створення додаткових робочих місць, вирішення проблем бідності).

  Станом на 1 січня 2017 року функціонувало 3'126 суб’єктів малого бізнесу (фізичних та юридичних осіб),  в тому числі 291 малих підприємств, та 2'166 підприємців – фізичних осіб. За 2016 рік зареєстровано 37 юридичних та 188 фізичних осіб-підприємців. Знято з державної реєстрації 17 юридичних та 173 фізичних осіб-підприємців.

 Чисельність працюючих на малих підприємствах (включаючи фізичних осіб-підприємців – 7865 осіб.

 Частка  малих підприємств у загальному випуску продукції (робіт, послуг) району склала 27,2%.

 У районі діє 14 об’єктів інфраструктури підтримки бізнесу, зокрема: 13 небанківських фінансово-кредитних установ, в тому числі 3 кредитні спілки, а також 1 інформаційно-консультативна установа.

 

     Головна ціль на 2017 рік: зростання числа малого та середнього бізнесу, збільшення кількості створення нових робочих місць, частки надходження до бюджету. 

   Головними перешкодами, що заважають розвитку підприємництва є:

  • скорочення обсягів іноземних інвестицій та їх відтік через російську агресію;
  • складна ситуацію в банківському секторі через відтік депозитів;
  • нестабільність валютообмінного курсу;
  • складність доступу до фінансових (кредитних) ресурсів (пересічному громадянину складно отримати кредит на розвиток бізнесу навіть за наявності ефективного бізнес-плану через високі ставки кредиту (близько 30 % річних));
  • наявність адміністративних бар'єрів (висновки, сертифікація, ліцензування, дозволи, що видаються на короткий термін, змушують підприємство, яке не змінює свого функціонального призначення, оформляти  багато документів для отримання дозвільних документів на новий строк) ;
  • високі податкові навантаження;
  • недостатня інформаційна база на рівні місцевих рад не сприяє активній роботі громадян, які потенційно здатні займатися підприємницькою діяльністю;
  • потребує ще подальше врегулювання та спрощення системи проходження дозвільних та погоджувальних процедур щодо державного регулювання обласними дозвільними службами організації та здійснення підприємницької діяльності, особливо у сфері інвестиційної діяльності (зокрема, земельних, орендних відносин, реконструкції та будівництва);

Основні завдання та заходи на 2017 рік

  • стимулювати розвиток усіх форм підприємництва у районі;
  • зменшити “тінізацію” підприємницької діяльності і доходів.
  • сприяти виділенню самостійних господарюючих суб’єктів з об'єднань підприємств, що виготовляють взаємозамінну продукцію;
  • сприяти розвитку підприємництва відповідно до пріоритетів політики демонополізації економіки і розвитку конкуренції на регіональних ринках району;
  • організація та проведення Форумів підприємців, круглих столів, семінарів з проблематики підприємництва;
  • сприяння розвитку інфраструктури підтримки малого та середнього підприємництва в сільській місцевості шляхом підтримки існуючих агенцій, асоціацій та організацій, а також стимулювання появи нових;
  • надавати допомогу органам місцевого самоврядування у стимулюванні підприємництва на місцевих рівнях;
  • забезпечення дії спрощених дозвільних процедур для здійснення інвестиційної діяльності у сфері підприємництва;
  • сприяння створенню нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва юридичними та фізичними особами;
  • забезпечення дотримання умов для розвитку добросовісної конкуренції у сфері малого та середнього підприємництва, створення умов для підвищення якості та конкурентоспроможності продукції суб’єктів малого підприємництва;
  • сприяння розвитку зовнішньоекономічних та міжрегіональних зв’язків;
  • зменшення тіньової економіки через ефективне вирішення соціально–економічних проблем району, а також через взаємопорозуміння між населенням і владою;
  • проведення системного моніторингу за станом розвитку підприємництва.

 

Правила побутового обслуговування населення

     Подаємо для ознайомлення правила побутового обслуговування населення, які визначають  основні  вимоги до побутового обслуговування населення і регулюють відносини між замовниками  та виконавцями у наданні побутових послуг на території України.

 

Інформація
про основні показники стану розвитку та підтримки малого і середнього підприємництва у Жидачівському районі

 

Законодавча база з питань ведення підприємницької діяльності

Закон України «Про підприємництво»;

Закон України «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні»;

Закон України «Про ліцензування  видів господарської діяльності»;

Закон України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяль­ності»;

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція) »;

Указ Президента України від 1 червня 2005 року № 901/2005 «Про деякі заходи щодо забезпечення здійснення державної регуляторної політики»;

Указ Президента України від 15 листопада 2000 року № 906/2000 «Про заходи щодо забезпечення підтримки та дальшого розвитку підприємницької діяльності»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.2011 №794 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для мікрокредитування  суб'єктів малого підприємництва":

 

 

Дорожня карта Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області. Підтримка малого бізнесу

Дорожня карта Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області. Підтримка підприємницької ініціативи учасників АТО.

Як скористатись Програмою підвищення конкурентоспроможності Львівської області (підтримка малого бізнесу). Покрокова інструкція.

Як скористатись Програмою підвищення конкурентоспроможності Львівської області (підтримка підприємницької ініціативи учасників АТО). Покрокова інструкція.

 


Ще одна лабораторія на Львівщині розпочала тестування методом ПЛР

  Роботу Львівського обласного лабораторного центру МОЗ України підсилять ще однією лабораторією. Тестування методом полімеразної ланцюгової реакції розпочали робити у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Львівській області.

«Держпродспоживслужба має підписаний договір із Лабораторним центром, тож зможе частково розвантажити їхніх фахівців. Збільшення кількості тестувань допоможе нашим медикам швидше ставити діагнози та точніше призначати лікування. Якщо підсумувати, то ЛОДА в повному обсязі виконала одне з останніх рішень ЛОР 1028 "Про інформацію Львівської обласної державної адміністрації щодо санітарно-епідеміологічного стану на території Львівщини та врегулювання ситуації, яка склалася у зв'язку з епідемією коронавірусу», - зазначив заступник голови Львівської ОДА Іван Собко.

За словами керівника Головного управлінні Держпродспоживслужби у Львівській області Євгена Баркита, сьогодні розпочали тестовий режим роботи.

«Ми почали роботу із перевіреними Лабораторним центром зразками, аби розуміти чи наші висновки збігаються. Якщо похибок не буде, то почнемо роботу у повному обсязі. Ми зможемо робити 30 тестів на добу. Більшої кількості опрацювати не зможемо, адже покладені на нас обов’язки все одно мусимо виконувати, - наголосив Євген Баркит.

03.06.2020, 18:32

детально »


Львівщина може стати пілотною областю у впровадженні загальнонаціональної системи туристичної статистики

  Статистика та аналітика туризму є однією з фундаментальних умов розвитку сталого туризму, визначеного Державною стратегією розвитку туризму та курортів України до 2026 року.

Відтак, 3 червня 2020 року відбулась онлайн презентація Методології національної системи туристичної статистики (НСТС), розробленої Національною Туристичною Організацією України за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Участь в заході взяла начальниця управління туризму та курортів облдержадміністрації Наталя Табака, яка зазначила: «Для Львівщини одним з пріоритетних завдань є розвиток системи туристичної статистики, що в свою чергу, дасть можливість отримати показник впливу туристичної галузі на економіку області, оцінити реальні туристичні потоки в регіоні та формувати ефективну стратегію розвитку галузі».

Представлена методика націлена на проведення системи цілеспрямованих заходів в частині взаємної інтеграції систем статистичних спостережень Державної служби статистики та організації альтернативних спостережень з метою визначення обсягів туристичного споживання та внеску туризму в економіку областей/регіонів України.

03.06.2020, 18:31

детально »