Діяльність

Шановні платники податків!

   24 жовтня 2019 року у м. Львові Головним управлінням ДПС у Львівській області буде проведено безкоштовний семінар для платників податків Львівської області на тему: «Актуальні питання оподаткування у 2019 році».

Початок семінару: 11 год. 00 хв.

Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення:м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДПС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених.

З метою визначення кількості учасників семінару, попередню реєстрацію можна здійснюватина субсайті ГУ ДПС у Львівській області http://lv.tax.gov.ua в розділі анонси.

Зберігання первинних документів платниками єдиного податку

  Нагадуємо платникам єдиного податку, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Забороняється формування показників податкової звітності на підставі даних, не підтверджених первинними документами – цю норму містить п.44.1 ст.44 ПКУ.

    Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, та документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням - ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності (п. 44.3 ст. 44 ПКУ).

  Платники єдиного податку – фізичні особи – підприємці при заповненні податкових декларацій використовують дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат і їх показники мають бути підтверджені первинними документами. Під час проведення перевірок такі документи мають право вивчати та перевіряти контролюючі органи .

   ФОП – платники єдиного податку 1-ї – 3-ої груп зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювалися дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, або інші первинні документи, які використовуються при складанні податкової звітності по іншим податкам і зборам. Первинні документи мають зберігатися не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця або іншої податкової звітності, для складення якої вони використовуються.

  За незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів та/або ненадання платником контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, відповідно до п. 121.1 ст. 121 ПКУ можуть бути застосовані штрафні санкції  в розмірі 510 гривень. За ті ж  дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, передбачено накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

   Крім того, платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах. Тому при відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку, у разі виявлення факту неутримання ним податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходу громадянам, до платника застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені п. 127.1 ст. 127 ПКУ.

У Стрийському управлінні проведено «круглий стіл» з питань легалізації трудових відносин, детінізації ринку праці та забезпечення  збільшення надходжень до місцевого бюджету

1   Днями у приміщенні Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області  відбулося засідання «круглого столу» під головуванням начальника управління Тараса Левицького, за участі першого заступника голови Стрийської РДА Любомира Кащука та представників Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області Наталії Писарчук та Олега Долінського. До участі у «круглому столі» запрошено представників бізнесу – керівників підприємств, бухгалтерів та підприємців.

   Відкриваючи захід,  начальник Стрийського управління Тарас Левицький наголосив на перевагах офіційного працевлаштування та зазначив, що неофіційно оформлений працівник позбавляється всіх соціальних гарантій ,а в подальшому і пенсії.

   В ході засідання перший заступник голови Стрийської РДА Любомир Кащук повідомив , що у сфері «детінізації» заробітної плати та легалізації найманої праці уже сьогодні можна спостерігати позитивні результати завдяки проведеній спільній роботі органів місцевого самоврядування та Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області.

    Начальник Стрийського управління Тарас Левицький зауважив: «В результаті проведення масово- роз’яснювальної роботи , скерованої на детінізацію та легалізацію найманої праці за період жовтень- грудень 2018 року до Стрийського управління було подано близько 7000 повідомлень про прийняття на роботу працівника».

   Зокрема розглянуто питання  щодо електронних сервісів, оскільки одним з пріоритетних напрямів роботи є електронізація процесів оподаткування. На сьогоднішній день  платникам надано можливість в режимі 24/7/365 подавати будь-які електронні документи (звітність, податкові накладні, сервісні запити, листи тощо). Крім сервісів, які надають платникам можливість в повному обсязі реалізувати свої права та обов’язки відповідно до норм чинного законодавства, впроваджено додаткові аналітичні сервіси. Це – автоматичне заповнення декларації з податку на додану вартість, відображення повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків-коригування, та ін. Враховуючи потреби бізнесу в ДФС постійно впроваджуються нові та по можливості вдосконалюються діючі електронні сервіси.

Під час засідання представники Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області надавали вичерпні відповіді на запитання запрошених, адже як зауважила Наталія Писарчук : «Бізнесмен бізнесмена зрозуміє краще».

   Підсумовуючи обговорені питання, начальник управління наголосив, що питання легалізації заробітної плати були і залишаються найважливішими напрямами роботи фіскальної служби, адже, працюючи легально, працівники отримують не тільки заробітну плату, а й соціальні гарантії. Головною ціллю  таких зустрічей є інформування підприємців про визначені законом обов’язки і наслідки їх невиконання, підвищення обізнаності населення про необхідність і переваги оформлених трудових відносин, покращення трудової культури громадян.

    «У ході спілкування було піднято низку актуальних питань, висвітлення яких було, без сумніву, корисним для нашої бізнес-спільноти. З огляду на те, що захист економічних інтересів роботодавців та забезпечення співпраці зі сторонами соціального діалогу є одним з наших пріоритетних завдань, ми сподіваємося що такий конструктивний діалог буде продовжуватись», - зауважив Тарас Левицький.

Сектор організаційного забезпечення
Стрийського управління ГУ  ДФС у Львівській області 

Спільними зусиллями можна добитися вагомих результатів 

2  Днями начальник Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області Тарас Левицький зустрічався з представниками влади, підприємств, організацій району.

   Одним із ключових питань, яке обговорювалось під час зустрічі, – взаємодія територіального управління фіскальної служби з органами місцевого самоврядування задля забезпечення надходжень податкових платежів до бюджетів місцевих громад . Учасники зустрічі обговорювали шляхи вирішення нагальних проблем наповнення дохідної частини місцевих бюджетів, зокрема, проведення роботи щодо погашення податкового боргу по земельному податку з фізичних осіб, податку на доходи фізичних осіб за результатами річного декларування , ЄСВ, проблемні питання щодо сплати земельного податку, орендної плати та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Окрім того, з метою забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю, мова йшла і про проведення спільних заходів із попередження фактів нелегального використання робочої сили, виявлення працюючих осіб без оформлення належним чином трудових відносин та проведення відповідних дій для легалізації заробітної плати.

Підсумовуючи спілкування, Тарас Іванович наголосив, що тільки спільними зусиллями бізнесу, влади та громадськості можна добитися максимального результату з наповнення бюджетів місцевих громад.

Сектор організаційного забезпечення
Стрийського управління ГУ  ДФС у Львівській області 

Від жидачівських платників податків до бюджетів усіх рівнів надійшло майже 260,9 млн. грн.  

За 9-ть місяців 2018 року платники податків Жидачівщини  сплатили до  Зведеного бюджету 260876,8 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом  2017 роком більше  на 63006,8 тис.грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 128904,1 тис.грн, у 2017  – 87161 тис.грн., або надходження зросли на 41743,1 тис.грн., що на 47,9% більше в порівнянні з 2017 роком.

Місцеві бюджети за 9-ть місяців 2018 року отримали 131972,7 тис.грн, а у відповідному періоді 2018 року – 110709 тис.грн., або надходження зросли на 21263,7 тис.грн., тобто приріст складає  19,2 %.

У Жидачівському ЦОПі надано 4359 безоплатних адміністративних послуг

Впродовж січня – вересня 2018 року в Центрі обслуговування платників Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області громадянам та представникам бізнесу надано 4359 адміністративних послуг, з них у вересні - 395.

Найбільша їх частина, а саме 2842 - це видача карток платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також надано 218 відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 149 платників єдиного податку та видано 170 витягів з реєстру платників єдиного податку, 143 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету.

Крім цього, працівниками відділення проведено реєстрацію 187 книг обліку доходів та витрат платника єдиного податку, 335 книг обліку розрахункових операцій, 45 реєстраторів розрахункових операцій та 194 розрахункові книжки.

Нагадуємо, перелік всіх адміністративних послуг, які надаються у Центрі обслуговування платників можна переглянути на інформаційних стендах , а також на офіційному порталі Головного управління ДФС в Львівській області.

На соціальні потреби мешканці Жидачівщини сплатили понад 105 мільйонів гривень єдиного внеску

У січні - вересні 2018 року на соціальні потреби роботодавцями та фізичними особами-підприємцями сплачено 105331,9 тис. гривень єдиного внеску, в тому числі за вересень – 11872 тис.грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року  надходження єдиного внеску зросли на 21665,8 тис.гривень та складали 83666,1 тис.грн.

Понад 6,4 млн.грн. спрямували жителі Жидачівщини на обороноздатність держави 

За січень-серпень 2018 року до Державного бюджету України з доходів жителів Жидачівщини перераховано 6407,7 тис. гривень військового збору. За відповідний період минулого року сплачено 5335,9 тис.грн., тобто цьогорічні надходження зросли на 1071,8 тис.грн. або на 20%.

Нагадуємо, ставка військового збору складає y всiх випадках 1,5% вiд об'єкту оподаткування. Об'єктoм оподаткування збором є дохoди, визначені статтею 163 Податкового  Кодексу. А це  не лише зарплата та суми винагород чи інших виплат, нарахованих (виплачениx) платникові податків відповідно дo умoв цивільно-правового договору, але i доходи від продажу oб'єктів майнових або немайнових прав, у тому числі роялті, доходи від операцій з майном (враховуючи статті 172—173 ПКУ), доходи від надання майна в оренду або суборенду (лізинг), доходи y виглядi виграшів, призів і інші.

Відображення податковими агентaми загальної суми доходів, з якиx утриманий військовий збір зa звітний період, передбаченo в податковому розрахунку зa формою 1-ДФ бeз відображення персоніфікованих дaних фізичних осіб - платникiв військового збору. Для цього у формі №1-ДФ передбачений розділ IІ.

 «Я маю право»

 З метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті, триває загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я маю право».

Старт проекту відбувся 7 червня 2017 року. Проект презентовано Павлом Петренком та директором USAID Уейдом Уорреном в Кабінеті Міністрів України. Тривалість проекту становить 3 роки (2017–2019 роки).

Девіз проекту: Знаю! Дію! Захищаю!

Знаю свої права. Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують.

Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права.

Більше інформації про проект «Я маю право!» – на сайті prаvo.minjust.gov.ua та за номером телефону 0 800 213 103 (єдиний контакт-центр системи надання безоплатної правової допомоги).

В рамках проекту  проводиться інформування громадян та надання практичних рекомендацій щодо захисту прав за найбільш актуальними напрямами, щодо особливостей реалізації та механізмів отримання всіх необхідних послуг фіскальної служби: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян, та розміщується на сайтах Жидачівської РДА, Жидачівської міської ради.  

На веб - порталі Державної фіскальної служби України працюють електронні сервіси, скориставшись якими можна отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію не виходячи з офісу чи дому. Дані сервіси надають можливість платникам раціонально використовувати та економити робочий час.

Платники Жидачівщини сплатили до Зведеного бюджету майже 94 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб

Протягом січня - серпня 2018 року платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ сплатили до Зведеного бюджету 93899,5 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, в т.ч. до місцевих бюджетів -70424,6 тис.грн.. За відповідний період минулого року до Зведеного бюджету надійшло 75494,4 тис.грн.

У загальній сумі надходжень податків та зборів до місцевого бюджету, що контролюються податковою інспекцією, частка сплаченого податку на доходи фізичних осіб складає 60,1%,  до  загальної суми надходжень Зведеного бюджету – 40,7%.

Правом на податкову знижку за наслідками 2017 року можна скористатись до кінця поточного року

Для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем реєстрації фізичної особи) податкову декларацію про майновий стан і доходи до кінця 2018 року.

У разі, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Фахівцями Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ громадянам, які звертаються щодо реалізації права на отримання податкової знижки за 2017 рік, надається практична допомога щодо заповнення декларації, надаються роз’яснення щодо правил надання документів та заповнення декларації на отримання податкової знижки за навчання.

Довідково.

 З 2018 року громадяни мають право на податкову знижку за сплачені освітні послуги дошкільних, шкільних та позашкільних закладів освіти у зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України з 28 липня поточного року. Право на отримання податкової знижки мають лише члени сім’ї першого ступеня споріднення: чоловік, дружина, діти, батьки. Цим правом можна скористатися з 1 січня до 31 грудня 2019 року за 2018 рік.

Підтвердженням отриманих освітніх послуг є договір, який платник складає із закладом освіти. В такому договорі має бути зазначено: хто надає послугу, хто її отримує, яка сума та термін надання послуги. Договори та розрахункові документи, які підтверджують сплату коштів, платник має зберігати протягом трьох років.

Перелік вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти визначено відповідними законами України: «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту».

На соціальні потреби мешканці Жидачівщини сплатили майже 82 мільйони гривень єдиного внеску

У січні - липні 2018 року надійшло 81915,1 тис. гривень єдиного внеску, в тому числі за липень – 10748,9 тис.грн. Порівняно з 2017 роком  надходження єдиного внеску зросли на 17705,3 тис.гривень. Серед основних чинників позитивної динаміки сплати єдиного внеску – зростання фонду оплати праці, результати заходів щодо легалізації найманих працівників, адже, як відомо, єдиний внесок сплачується з легальних доходів.

Нагадуємо, що єдиний внесок (ЄВ) — обов’язкові відрахування на загальнодержавне соціальне страхування. ЄВ сплачується підприємцем за себе та за кожного найманого робітника. Визначається як відсоткова ставка від бази оподаткування в розмірі 22%. 

Зведений бюджет від платників податків Жидачівщини отримав майже 198 млн. грн.  

За січень-липень 2018 року платники податків Жидачівщини  сплатили до  Зведеного бюджету 197804,2 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом  2017 роком більше  на 48880,2 тис.грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 97750,1 тис.грн, у 2017  – 65752,6 тис.грн., або надходження зросли на 31997,5 тис.грн., що на 48,7% більше в порівнянні з 2017 роком.

Місцеві бюджети січень-липень 2018 року отримали 100054,1 тис.грн, а у цьому періоді  2017 року – 83171,4 тис.грн., або надходження зросли на 16882,7 тис.грн., тобто приріст складає  20,3 %.

У ЦОПі з початку року  відвідувачі отримали 3461 безоплатну адміністративну  послугу

За січень-липень 2018 року відвідувачам ЦОПу Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ надано 3461 безоплатну адміністративну послугу. Фахівцями відділення видано 2234 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, видано 191 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 154 книг обліку доходів і витрат платника єдиного податку, зареєстровано 120 платників єдиного податку, надано 128 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 40 реєстраторів розрахункових операцій, 258 книг обліку розрахункових операцій, 167 розрахункових книжок та інші.

До місцевих бюджетів надійшло майже 15 млн. грн. єдиного податку

Платники єдиного податку – юридичні особи, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ, в січні-липні 2018 року перерахували до бюджету 1593,7 тис. грн.

Фізичні особи–підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили до бюджету 13349,2 тис. грн. єдиного податку, або більше на 2653,1 тис.грн., ніж у відповідному періоді 2017 року.

Від жидачівських платників податків до бюджетів усіх рівнів сплачено понад 172 млн. грн.  

За перший півріччя 2018 року платники податків Жидачівщини  сплатили до  Зведеного бюджету 172028,9 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом  2017 роком більше  на 44545,9 тис.грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 85967,5 тис.грн, у 2017  – 56526 тис.грн., або надходження зросли на 29441,5тис.грн., що на 52,1% більше в порівнянні з 2017 роком.

Місцеві бюджети у першому півріччі 2018 року отримали 86062,2 тис.грн, а у першому півріччі 2017 року – 70957,8 тис.грн., або надходження зросли на 15104,4 тис.грн., тобто приріст складає  21,3 %.

Мешканці Жидачівщини сплатили майже 55,7 мільйонів гривень єдиного внеску

У січні - травні 2018 році надійшло 55676 тис. гривень єдиного внеску. Порівняно з 2017 роком показником надходження єдиного внеску зросли на 12348,2 тис.гривень. Серед основних чинників позитивної динаміки сплати єдиного внеску – зростання фонду оплати праці, результати заходів щодо легалізації найманих працівників, адже, як відомо, єдиний внесок сплачується з легальних доходів.

Нагадаємо, що єдиний внесок (ЄВ) — обов’язкові відрахування на загальнодержавне соціальне страхування. ЄВ сплачується підприємцем за себе та за кожного найманого робітника. Він є внеском у загальнодержавну систему соціального страхування з метою захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат. Єдиний внесок сплачується на рахунки органів доходів і зборів за місцем обліку підприємця. Визначається як відсоткова ставка від бази оподаткування в розмірі 22%. 

Послуги, які надаються суб'єктам звернень у Центрі обслуговування платників податків

  Перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у ЦОПі  Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ:

- адміністративні послуги;
- приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;
- приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);
- усні консультації ;
- доступ до електронних сервісів;
- доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;
- попередній запис громадян на особистий прийом.

Відбулось виїзне засідання комісії щодо легалізації роботи лісопильних об'єктів

Днями,  за участю представників обласних служб, відбулося виїзне засідання комісії з обстеження та забезпечення легалізації роботи лісопильних об’єктів на території Жидачівського району. В роботі комісії взяв участь спеціаліст Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ Василь Ониськів.

Основним завданням виїзного засідання було виявлення діяльності лісопильних підприємств, приватних підприємців в даній сфері без наявності необхідних дозвільних документів, встановлення фактів використання «незареєстрованої праці». Проведено обстеження 5 об»єктів.

Відвідувачам ЦОПу з початку року надано 2037 безоплатних адміністративних  послуг

За січень-квітень 2018 року відвідувачам ЦОПу Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ надано 2037 безоплатних адміністративних послуг. Фахівцями відділення видано 1244 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, видано 154 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстровано 98 книг обліку доходів і витрат платника єдиного податку, зареєстровано 70 платників єдиного податку, надано 65 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 29 реєстраторів розрахункових операцій, 166 книг обліку розрахункових операцій та 106 розрахункових книжок та інші.

Платники Жидачівщини сплатили до Зведеного бюджету понад 43,5 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб

Протягом січня - квітня 2018 року платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ сплатили до Зведеного бюджету 43524,5 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, в т.ч. до місцевих бюджетів -32643,4 тис.грн.. За відповідний період минулого року до Зведеного бюджету надійшло 33615 тис.грн.

У загальній сумі надходжень податків та зборів до місцевого бюджету, що контролюються податковою інспекцією, частка сплаченого податку на доходи фізичних осіб складає 58,7%,  до  загальної суми надходжень Зведеного бюджету – 38,1%.

До місцевих бюджетів у першому кварталі 2018 року надійшло понад 6,6 млн. грн. єдиного податку

Платники єдиного податку – юридичні особи, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні Стрийської ОДПІ, в січні-березні 2018 року перерахували до бюджету 815,8 тис. грн.

Фізичні особи–підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили до бюджету 5871,3 тис. грн. єдиного податку, або більше на 1161 тис.грн., ніж у відповідному періоді 2017 року.

На соціальний захист сплачено майже 32 млн.грн.

Платники податків, які перебувають на обліку в Жидачівському відділенні  Стрийської ОДПІ, за три місяці 2018 року  перерахували 31882,7 тис.грн.єдиного соціального внеску, зокрема у березні 2018 року перераховано до бюджету 11198,9 тис.грн.

  

10874 послуги отримали відвідувачі Центру обслуговування платників з початку року  

За січень-березень 2018 року відвідувачам ЦОПу Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ надано 10874 послуги, в тому числі адміністративних - 1640. Фахівці відділення прийняли 8165 податкових звітів, 989 листів та звернень, видано 993 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, надано 80 консультацій, зареєстровано 71 книгу обліку доходів і витрат платника єдиного податку, 55 платників єдиного податку, надано 53 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 29 реєстраторів розрахункових операцій,  125 книг обліку розрахункових операцій, 84 розрахункових книжок та інші.

Від жидачівських платників податків до бюджетів усіх рівнів надійшло майже 87,8 млн. грн.  

За перший квартал 2018 року платники податків Жидачівщини  сплатили до  Зведеного бюджету 87770,4 тис.грн., що в порівнянні з відповідним періодом  2017 роком більше  на 25209 тис.грн.

Зокрема, до державного бюджету надійшло 46186,5 тис.грн, у 2017  – 28546,6 тис.грн., або надходження зросли на 17639,9 тис.грн., що на 61,7% більше в порівнянні з 2017 роком.

Місцеві бюджети у першому кварталі 2018 року отримали 41583,9 тис.грн, а у першому кварталі 2017 року – 34014,8 тис.грн., або надходження зросли на 7569,1 тис.грн., тобто приріст складає  22,2 %.

Чи можна включати до складу податкової знижки витрати, понесені фізичною особою на лікування

Перелік витрат, дозволених для включення до податкової знижки, встановлений у п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України.

Зокрема, до податкової знижки включається сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно-ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Однак, пунктом 1 розд. ХІХ Податкового кодексу України встановлено, що п.п. 166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування.

Станом на 01 січня 2018 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тому податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення за наслідками 2017 року платникам не надається.

Мінімальна зарплата у 2018 році 3723 грн., мінімальний страховий внесок- 819,06 грн.

Наголошуємо  платникам податків, що Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» затверджено з 1 січня 2018 року мінімальну заробітну плату у місячному розмірі  3723 гривень. Таким чином, мінімальний страховий внесок становить 3723 грн. * 22% = 819,06 гривні, поскільки мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Для кожного підприємця за себе особисто, які перебувають на 1, 2 та  3 групі єдиного податку , підприємців на загальній системі оподаткування та осіб, що провадять незалежну професійну діяльність  сплачують 819,06 гривні незалежно від тoго, що такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року (з січня 2018 року - 819,06 гривні).

Крім того з 01 січня 2018 року для  фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування; осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, або осіб, які проводять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності; членів фермерського господарства встановлено нові терміни сплати єдиного внеску.

Зазначені особи будуть зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа (не пізніше 19 числа) місяця, що настає за кварталом, за який сплачується такий внесок. У 2017 році дана категорія платників могла сплачувати внески  – один раз на рік до 09 лютого.


На Львівщині планують збудувати 12 мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту

  Сьогодні, 16 жовтня, у Львівській ОДА під головуванням заступника голови Львівської ОДА Івана Собка відбулась нарада щодо реалізації програми Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту.

З державного бюджету на будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту у 2019 році  виділили 11996500 грн.

“Важливо якісно підготуватись до початку робіт з будівництва мультифункціональних майданчиків, у повному обсязі використати субвенцію з державного бюджету та забезпечити своєчасне співфінансування з місцевих бюджетів, як цього вимагає нормативна база”, -  наголосив Іван Собко.

Субвенція спрямовується на будівництво нових спортивних майданчиків або реконструкцію/модернізацію.

16.10.2019, 17:17

детально »


Великі платники західного регіону сплатили майже 1,7 мільярда гривень податку на прибуток

   Впродовж дев’яти місяців 2018 року Львівським управлінням Офісу ВПП ДПС забезпечено надходження майже 1,7 мільярда гривень податку на прибуток підприємств, що на 184 мільйони гривень більше від індикативних показників.  

З них до державного бюджету спрямовано 1,5 млн. грн., а до бюджету області – 160 млн. гривень.

Крім цього, державні унітарні підприємства з початку року спрямували до Державного бюджету України  частину чистого прибутку (дивідендів) у розмірі 101 мільйон гривень.

Найвагоміший внесок по сплаті цього податку забезпечили ТЗОВ «Подільський енергоконсалтинг» - 117 млн грн, ПП «ОККО Бізнес контракт» - 110 млн грн, ТзОВ «Свіс Кроно» - 99 млн грн, ДП «ЛПП Україна» - 64 млн грн, ПРАТ «Львівобленерго» – 54 млн грн.

16.10.2019, 17:14

детально »