Діяльність

За січень-травень 2020 року до бюджетів всіх рівнів платниками  податків  по території обслуговування Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області сплачено 1296075,4 тис. гривень податків 

      До державної скарбниці платники перерахували 648742,4 тис. гривень. Головними складовими податкових надходжень до державного бюджету є надходження податку на додану вартість – 183047,0 тис. грн. та податку на доходи фізичних осіб – 176940,2 тис. гривень. Також значну частку в надходженнях до державної скарбниці займають: рентна плата за користування надрами –  220378,1 тис.грн, військовий збір  – 29345,2 тис. грн. , та податок на прибуток –  62060,0 тис. гривень.

     Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень - травень 2020 року становить – 421071,1 тис.гривень.

  До місцевої казни надійшло 647333,0 тис. грн., що на  9986,1 тис. грн., більше у порівнянні з відповідним періодом  2019 року.   За  січень - травень  2020 року до місцевих бюджетів  надійшло: 

податок на доходи фізичних осіб -  439067,0 тис. грн.,

єдиного податку – 82391,2 тис.грн;

плати за землю –  63005,2 тис.грн;

плати  за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами – 2063,0 тис. грн;

акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 11365,0 тис. грн.;

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  11349,0 тис. гривень.                                                                                  

За січень-квітень 2020 року до бюджетів всіх рівнів платниками  податків  по території обслуговування Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області сплачено 1050921,0 тис. гривень податків

     До державної скарбниці платники перерахували 531803,3 тис. гривень. Головними складовими податкових надходжень до державного бюджету є надходження податку на додану вартість – 156735,0 тис. грн. та податку на доходи фізичних осіб – 144646,2 тис. гривень. Також значну частку в надходженнях до державної скарбниці займають: рентна плата за користування надрами –  185676,0 тис.грн, військовий збір  – 24148,3 тис. грн. , та податок на прибуток –  40470,0 тис. гривень.

     Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень- квітень 2020 року становить – 347590,0 тис.гривень.

  До місцевої казни надійшло 519118,0 тис. грн., що на  23364,2 тис. грн., більше у порівнянні з відповідним періодом  2019 року.   За  січень - квітень  2020 року до місцевих бюджетів  надійшло: 

податок на доходи фізичних осіб -  358220,4 тис. грн.,

єдиного податку – 62813,4 тис.грн;

плати за землю –  50166,0 тис.грн;

плати  за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами – 1658,4 тис. грн;

акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 9339,1 тис. грн.;

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  10540,3 тис. гривень. 

До уваги платників податків!

      Стрийське управління головного управління ДПС у Львівській області повідомляє ,що на виконання п.2 розділу ІІ прикінцевих положень Закону України від 17 березня 2020року № 530-XI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Укрпаїни, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби (COVID- 19) », на виконання листа ДПС України від 23.03.2020 № 4601/7/99-00-02-04-07 та у зв’язку з запровадженням режиму надзвичайної ситуації рішенням Львівської обласної комісії з питань ТЕБ і НС від 24 березня 2020 року, з метою запобігання поширення та мінімізації інфікування корона вірусом працівників ,  Центри обслуговування платників Стрийської , Сколівської, Миколаївської та Жидачівської ДПІ Стрийського управління Головного управління ДПС у Львівській області припиняють свою роботу. Питання платників будуть вирішуватися дистанційно (телефоном, онлайн чи поштою), прийом  платників за попереднім записом виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.

Центр обслуговування платників Стрийської державної податкової інспекції Стрийського управління Головного управлінням ДПС у Львівській області :

Поштова адреса: 82400, м.Стрий, вул.Сколівська, 7

Контакти:

електронна адреса: lv.st@sfs.gov.ua

консультант-модератор (щодо надання послуг): 099-792-85-53

телефон – (03-245) 5-20-48, 5-90-61, 7-10-24

Особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг) – начальник Стрийської ДПІ Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області – Сачко Володимир Ігорович телефон – (03-245) 5-20-48.

Центр обслуговування платників Жидачівської державної податкової інспекції Стрийського управління Головного управлінням ДФС у Львівській області

Поштова адреса: 81700, м.Жидачів, вул. Вокзальна, 6

Контакти:

електронна адреса: lv.gi@tax.gov.ua

консультант-модератор (щодо надання послуг):

телефон – (03-239) 2-43-42, 2-43-43

Особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг) – начальник  Жидачівської ДПІ  Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області – Гребінь Володимир Васильович – (03-239) 2-43-51.

Центр обслуговування платників Миколаївської державної податкової інспекції Стрийського управління Головного управлінням ДФС у Львівській області

Поштова адреса: 81600, м.Миколаїв, бульвар Проектний, 3

Контакти:

електронна адреса: lv.my@sfs.gov.ua

консультант-модератор (щодо надання послуг):

телефон – (03-241) 5-12-83

Особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг) – начальник Миколаївської ДПІ Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області – Ференц Микола Богданович – (03-241) 5-01-70.

Центр обслуговування платників Сколівської державної податкової інспекції Стрийського управління Головного управлінням ДФС у Львівській області 

Поштова адреса: 82600, м.Сколе, вул. Князя Святослава, 5

Контакти:

електронна адреса: lv.sk@tax.gov.ua

консультант-модератор (щодо надання послуг):

телефон – (03-251) 2-14-74, 2-13-03, 2-13-22, 2-24-49

Особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг) – завідувач сектору з надання адміністративних послуг платникам податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску Сколівської ДПІ Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області – Чобич Галина Олексіївна – (03-251) 2-13-86.

Переходимо в он-лайн спілкування з податковою службою

     У зв’язку із проведенням карантинних заходів через пандемію коронавірусу COVID - 19, податківці пропонують максимально використовувати можливості дистанційного зв’язку з Стрийським управлінням ГУ ДПС у Львівській області та максимально скоротити відвідування підрозділів служби, користуючись електронними сервіси ДПС та Електронним кабінетом.

     Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.

     У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:

- стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- облікові дані;

- пошук інформації в реєстрах ДПС;

- подання заяв/запитів;

- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

- сплата податків;

- перегляд даних СЕА ПДВ;

- інші електронні сервіси.

     Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

     Крім цього, на субсайті Територіальних органів ДПС у Львівській області за посиланням http://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/elektronni-servisi-/ розміщено інші електронні сервіси, зокрема:

     Інформація з реєстрів (https://cabinet.tax.gov.ua/registers):

- дані про взяття на облік платників;

- реєстр страхувальників;

- дані реєстру платників ПДВ;

- реєстр платників єдиного податку;

- інформація про РРО;

- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового;

- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

     Дізнайся більше про свого бізнес партнера http://tax.gov.ua/businesspartner).

     За допомогою цього сервісу можна перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету.

     Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir.tax.gov.ua/), де можливо передивитись «Запитання – відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації» тощо.

     Сервіс «Пульс» (http://tax.gov.ua/others/puls-), за допомогою якого можна повідомити про неправомірні дії працівників ДПС.

     Електронна звітність (http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/), де розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

     Банер «Декларування громадян» https://if.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2020/

     Податківці наголошують, оскільки існує загроза поширення коронавірусу, відвідування підрозділів служби  – зайвий ризик для платників податків та  працівників Стрийського управління  ГУ ДПС у Львівській області. Тому  просять використовувати дистанційні сервіси, адже вони не передбачають візиту до податкової служби.

За січень-лютий 2020 року до бюджетів всіх рівнів платниками  податків  по території обслуговування Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області   сплачено    552206,0 тис. гривень податків

      До державної скарбниці платники перерахували 272644,0 тис. гривень. Головними складовими податкових надходжень до державного бюджету є надходження податку на додану вартість – 80729,7 тис. грн. та податку на доходи фізичних осіб – 71604,2 тис. гривень. Також значну частку в надходженнях до державної скарбниці займають: рентна плата за користування надрами –  105324,3 тис.грн, військовий збір  – 12001,4 тис. грн. , та податок на прибуток –  11965,3 тис. гривень. Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень- лютий 2020 року становить – 167439,1 тис.гривень.

  До місцевої казни надійшло 279562,1 тис. грн., що на  40679,2 тис. грн., більше у порівнянні з відповідним періодом  2019 року.   За  січень - лютий  2020 року до місцевих бюджетів  надійшло: 

податок на доходи фізичних осіб -  176405,5 тис. грн.,

єдиного податку – 42344,6 тис.грн;

плати за землю –  31622,8 тис.грн;

плати  за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами – 878,1 тис. грн;

акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 5148,2 тис. грн.;

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  5616,0 тис. гривень.

За січень 2020 року до бюджетів всіх рівнів платниками  податків  по території обслуговування Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області   сплачено    236252,4 тис. гривень податків

      До державної скарбниці платники перерахували 115702,5 тис. гривень. Головними складовими податкових надходжень до державного бюджету є надходження податку на додану вартість – 44631,0 тис. грн. та податку на доходи фізичних осіб – 31842,1 тис. гривень. Також значну частку в надходженнях до державної скарбниці займають: рентна плата за користування надрами –  36768,2 тис.грн, військовий збір  – 5454,0 тис. грн. , та податок на прибуток –  2058,3 тис. гривень. Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень- листопад 2019 року становить – 80703,4 тис.гривень.

  До місцевої казни надійшло 120549,9 тис. грн., що на  20445,2 тис. грн., більше у порівнянні з відповідним періодом  2019 року.   За  січень  2020 року до місцевих бюджетів  надійшло: 

податок на доходи фізичних осіб -  77181,4 тис. грн.,

єдиного податку – 18165,4 тис.грн;

плати за землю –  14184,21 тис.грн;

плати  за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами – 416,8 тис. грн;

акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 2546,2 тис. грн.;

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  4705,1 тис. гривень.                                                                                 

За січень-грудень 2019 року до бюджетів всіх рівнів платниками  податків  по території обслуговування Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області   сплачено  понад  3452  мільйони гривень податків .

    До державної скарбниці платники перерахували 1802051,0 тис. гривень. Головними складовими податкових надходжень до державного бюджету є надходження податку на додану вартість – 449479,0 тис. грн. та податку на доходи фізичних осіб – 453284,5 тис. гривень. Також значну частку в надходженнях до державної скарбниці займають: рентна плата за користування надрами –  782252,3 тис.грн, військовий збір  – 75240,0 тис. грн. , та податок на прибуток –  100860,0 тис. гривень. Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень- листопад 2019 року становить – 1049983,0 тис.гривень.

  До місцевої казни надійшло 1650334,1 тис. грн., що на  39978,2 тис. грн., більше у порівнянні з відповідним періодом  2018 року.

  За  січень – грудень 2019 року до місцевих бюджетів  надійшло: 

податок на доходи фізичних осіб -  1112239,0 тис. грн.,

єдиного податку – 176253,1 тис.грн;

плати за землю –  190535,0 тис.грн;

плати  за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами – 5956,0 тис. грн;

акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 29725,0 тис. грн.;

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  39957,0 тис. гривень.

Продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів: що слід знати про обмеження.

     Нагадуємо, Закон України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями (далі — Закон № 481) визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров’я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України.

     Дія Закону № 481 не поширюється на роздрібну торгівлю винами столовими, крім випадків, передбачених Законом № 481, а також на виробництво вин виноградних і плодово-ягідних, напоїв медових, наливок і настоянок, виготовлених громадянами в домашніх умовах для власного споживання. Згідно з частиною двадцятою ст. 15 Закону № 481 роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

     Враховуючи вищевикладене, роздрібна торгівля виключно столовими винами може здійснюватись суб’єктами господарювання без наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

     Водночас, при здійсненні господарської діяльності необхідно враховувати норми статей 15² та 15³ Закону № 481, якими встановлено обмеження щодо продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів, а саме:

     Зокрема, забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів:

1) особами, які не досягли 18 років;

2) особам, які не досягли 18 років;

3) у приміщеннях та на території навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, крім ресторанів, що знаходяться на території санаторіїв;

4) у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами, а також у відповідних відділах (секціях) універсальних торговельних організацій;

5) у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі);

6) з торгових автоматів;

7) на полицях самообслуговування (крім тютюнових виробів у блоках та алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, пива);

8) поштучно (для тютюнових виробів, крім сигар);

9) у споживчих упаковках, що містять менш як 20 сигарет;

10) з рук;

11) у невизначених для цього місцях торгівлі.

     Забороняється продаж товарів дитячого асортименту, що імітують тютюнові вироби.

     На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити продаж пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та куріння тютюнових виробів.

     Продавець пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових або тютюнових виробів зобов’язаний отримати у покупця, який купує пиво (крім безалкогольного), алкогольні напої, слабоалкогольні напої, вина столові або тютюнові вироби, паспорт або інші документи, які підтверджують вік такого покупця, якщо у продавця виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку.

     У разі відмови покупця надати такий документ продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових або тютюнових виробів такій особі забороняється.

     При цьому сільські, селищні та міські ради в межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці можуть встановлювати заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений рішенням таких органів час доби.

Актуальна інформація для платників рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів

   Як лісокористувачами сплачується сума рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, що зазначена в спеціальному дозволі (лісорубному чи лісовому квитках), виданому у відповідному звітному кварталі (вся чи щоквартально рівними частинами) та відображається в податковій декларації з рентної плати?

     Відповідно до п.п. 256.11.1 п. 256.11 ст. 256 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) сума рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (далі – рентна плата) обчислюється суб’єктами лісових відносин, які видають спеціальні дозволи, і зазначається у таких дозволах. Згідно з п.п. 256.11.6 п. 256.11 ст. 256 ПКУ лісокористувачі щокварталу складають податкову декларацію з рентної плати наростаючим підсумком з початку року, за винятком:

а) лісокористувачів, якими до отримання лісорубних та лісових квитків рентна плата вноситься в каси суб’єктів лісових відносин, які їх видають:

- фізичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, яким видано лісорубні та лісові квитки;

- лісокористувачів (крім фізичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, яким видано лісові квитки), у яких сума рентної плати в лісорубному чи лісовому квитках не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня року, в якому сплачується рентна плата;

б) лісокористувачів з іншої області, які сплачують рентну плату повністю до видачі їм спеціального дозволу за місцезнаходженням лісової ділянки, на якій здійснюється заготівля деревини.

     Платники рентної плати самостійно обчислюють суму податкових зобов’язань з рентної плати.

     Порядок видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 року № 761 із змінами та доповненнями (далі – Порядок). Формою лісорубного квитка, який є Додатком 1 до Порядку, передбачено відображення строків внесення плати за деревину та закінчення заготівлі. Формою лісового квитка, який є Додатком 2 до Порядку, передбачено відображення строків внесення плати за використання лісових ресурсів та строки користування.

     Пунктом 257.5 ст. 257 ПКУ визначено, що сума податкових зобов’язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.

     Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до підпунктів «а» і «б» п.п. 256.11.6 п. 256.11 ст. 256 ПКУ.

     Враховуючи викладене, податкові зобов’язання з рентної плати у лісокористувачів виникають з початку періоду, на який отримано дозвіл (лісорубний чи лісовий квиток). В податковій декларації з рентної сума податкових зобов’язань з рентної плати відображається щоквартально рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в отриманих лісокористувачами дозволах (лісорубних чи лісових квитках), та сплачується протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової декларації.

Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

     Стрийське управління ГУ ДПС у Львівській області доводить до відома, що Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (далі – Порядок) та форма цієї довідки затверджені наказом Міністерства фінансів України від 03.12.2012 № 1264, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.12.2012 за № 2155/22467.

     Порядок визначає процедуру видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (далі – Довідка) за затвердженою формою особі (юридичній або фізичній), яка не є резидентом та отримує доходи з джерелом їх походження з України (п. 1 Порядку).

     Довідка видається контролюючим органом за місцезнаходженням (місцем проживання) резидента або постійного представництва нерезидента, що здійснює на користь нерезидента будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України (п. 2 Порядку).

     Довідка або обґрунтована відмова у її видачі видається на бланку контролюючого органу за підписом керівника контролюючого органу протягом 5 робочих днів від дати одержання письмового звернення нерезидента або уповноваженої ним особи (п. 3 Порядку).

     Відповідно до п. 4 Порядку письмове звернення нерезидента про надання Довідки надсилається до відповідного контролюючого органу безпосередньо або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або через уповноважену особу, яка повинна підтвердити свої повноваження. Звернення має бути подане українською мовою або іноземною мовою разом з офіційним перекладом українською мовою та обов’язково повинно містити відомості про нерезидента та відомості про джерело доходу.

Право на податкову соціальну пільгу: актуальна інформація для роботодавців і працівників

     З наближенням Всеукраїнського тижня права  Стрийське  управління ГУ ДПС у Львівській області надає коментар для фізичних осіб стосовно прав, обов’язків та застосування податкових пільг. Вказана інформація (особливо щодо реалізації працівником права на пільги, знижку тощо) розрахована і на роботодавців. Питання – відповіді наведені наведено з сервісу «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс». Адреса розміщення ресурсу: http://zir.tax.gov.ua/main

     Податкова соціальна пільга може бути застосована до доходу працівника поновленого на роботі на підставі рішення суду, за час вимушеного прогулу! - питання – відповідь з сервісу «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (категорія 103.08.01 набрати «Чи застосовується ПСП до доходу у вигляді середньої заробітної плати, нарахованого (виплаченого) працівнику поновленому на роботі на підставі рішення суду, за час вимушеного прогулу?»)

     Статтею 235 Кодексу законів про працю України визначено, що при винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.  При цьому середній заробіток – це визначений нормами за встановленими правилами розмір заробітної плати працівника, обчислений за певний період часу.  Постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року №100 затверджено Порядок обчислення середньої заробітної плати, згідно з п.п. «з» п. 1 розділу І якого застосовується у випадках вимушеного прогулу працівника.   Якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування.

     Враховуючи викладене, якщо рішенням суду про поновлення найманого працівника на роботі зобов’язано виплату такому працівнику доходу у вигляді середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу з віднесенням його до відповідних податкових періодів, то у разі не перевищення протягом звітного податкового місяця граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та дотримання всіх інших вимог ст. 169 Податкового кодексу України, до зазначеного доходу може бути застосована податкова соціальна пільга. 

Зберігання первинних документів платниками єдиного податку

  Нагадуємо платникам єдиного податку, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Забороняється формування показників податкової звітності на підставі даних, не підтверджених первинними документами – цю норму містить п.44.1 ст.44 ПКУ.

    Платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 ПКУ, та документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням - ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності (п. 44.3 ст. 44 ПКУ).

  Платники єдиного податку – фізичні особи – підприємці при заповненні податкових декларацій використовують дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат і їх показники мають бути підтверджені первинними документами. Під час проведення перевірок такі документи мають право вивчати та перевіряти контролюючі органи .

   ФОП – платники єдиного податку 1-ї – 3-ої груп зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювалися дані Книги обліку доходів або Книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, або інші первинні документи, які використовуються при складанні податкової звітності по іншим податкам і зборам. Первинні документи мають зберігатися не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця або іншої податкової звітності, для складення якої вони використовуються.

  За незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів та/або ненадання платником контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, відповідно до п. 121.1 ст. 121 ПКУ можуть бути застосовані штрафні санкції  в розмірі 510 гривень. За ті ж  дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, передбачено накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

   Крім того, платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах. Тому при відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку, у разі виявлення факту неутримання ним податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходу громадянам, до платника застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені п. 127.1 ст. 127 ПКУ.


Львівська ОДА інформує про актуальні конкурси та навчання для громадянського суспільства, молоді та ЗМІ

  Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА інформує про актуальні конкурси для громадянського суспільства, молоді та ЗМІ на липень 2020 року від громадської організації «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір».

Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір» висвітлює актуальну інформацію про розвиток громадянського суспільства в Україні, можливості програм розвитку, грантів, стипендій, вакансій і стажувань.

Конкурси на липень:

- Набір на програму «Креативна молодь змінить Україну»

Упродовж 8 тижнів відібрані до участі на конкурсних засадах молоді люди пройдуть інтенсивне онлайн-навчання за спеціально розробленою програмою, яка базується на міжнародних стандартах проєктного менеджменту, методах дизайн-мислення та психологічних теоріях, що в комплексі дозволить їм створювати ціннісно-орієнтовані проекти, бути більш ефективними при реалізації своїх креативних ідей, знаходити партнерів та залучати фінанси, зробити свої проекти більш медійними та популярними.

Дедлайн: 6 липня 2020 року.

Детальніше тут.

03.07.2020, 16:19

детально »


Понад 3 мільярди гривень з державного бюджету – для виплати соціальних допомог мешканцям Львівщини

  Впродовж першого півріччя поточного року через департамент соціального захисту населення ОДА і структурні підрозділи з питань соціального захисту районних державних адміністрацій та міст обласного значення для мешканців області поступило понад 3 мільярди гривень як різні види державних допомог, основними з яких є:

Державних соціальних допомог (20 видів, найчисельніші з яких – допомога при народженні дитини; допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомога малозабезпеченим сім'ям; допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях; допомога непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку) – 1963,5 млн.грн. Щомісячно державні допомоги отримують близько 330 тисяч мешканців Львівщини.

Виплат субсидій і пільг на ЖКП в готівковій формі – 847,1 млн.грн. На кінець опалювального періоду 2019/2020 в області налічувалося (сумарно готівкових і безготівкових одержувачів) майже 155 тисяч домогосподарств, які отримували субсидії та близько 115 тисяч осіб, що користувалися пільгою на ЖКП.

Одноразової допомоги деяким категоріям населення внаслідок поширення кононавірусу – 37,5 млн.грн. 37,5 тисяч осіб, які є особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю; особами, які не мають права на пенсію, та особами з інвалідністю; одержувачами тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючими особами, які досягли загального пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату отримали по 1 тисячі гривень.

03.07.2020, 16:18

детально »