Центр надання адміністративних послуг Жидачівської райдержадміністрації

Відділ з надання адміністративних послуг

Начальник відділу:  Гучко Марія Михайлівна
 Адміністратори :          

                                   Квік Мар'ян Миколайович 
                                   Давидчак Наталія Романівна
                                  Шоробура Марія Михайлівна

Адреса Центру:        81700, Львівська  область,
                                     м.Жидачів, 
                                     вул. Шашкевича, 2,
                                     райдержадміністрація, І поверх
                                     тел. 03(239) 24-000
                                                            24-050

 

Шановні мешканці Жидачівщини!

  cnap Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації, який з жовтня 2013 року створений та працює саме для вас.

    Щоб отримати дозвіл, чи погодження, не потрібно витрачати час на вистоювання в чергах під кабінетами, а все це можна зробити в одному місці, за допомогою єдиної бази даних та системи взаємодії між різними підрозділами, а саме послуги із реєстрації місця проживання та реєстрації нерухомого майна також – соціальні послуги, земельні послуги, реєстрація народження дитини, реєстрація чи розірванням шлюбу, інші.

   До безперечних переваг роботи Центру надання адміністративних послуг можна сміливо віднести спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг, протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг, повне інформування клієнтів та відвідувачів Центру з будь-яких спірних або незрозумілих питань, організацію інформаційного обміну даними між муніципальними службами, повний контроль за здійсненням їх адміністрування та скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакета документів.

   Метою створення Центру надання адміністративних послуг у Жидачевівській РДА є реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем «руху» до бажаного результату, усунення «білих плям» у діяльності, якою ніхто не займався або відповідальність за яку була суто номінальною.

   Запрошуємо всіх мешканців Жидачівщини скористатися послугами Центру!

 

Графік роботи  Центру надання адміністративних послуг
Жидачівської райдержадміністрації


cnap_zakl.jpg

 

 

ЗВІТ ПРО РОБОТУ
 ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЖИДАЧІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 


 

   



У Жидачівській РДА організували робочу зустріч представників Головного управління Державної міграційної служби України у Львівській області та Центрів надання адміністративних послуг району

   n2410  25 жовтня 2019 року у Жидачівській райдержадміністрації організували робочу зустріч представників Головного управління Державної міграційної служби України у Львівській області та Центрів надання адміністративних послуг Жидачівщини.

      Як повідомила начальник відділу надання адміністративних послуг Жидачівської РДА Марія Гучко, основним завданням робочої зустрічі є налагодження ефективної співпраці  в інтересах суспільства в частині надання адміністративних послуг.

     У робочій зустрічі взяла участь керівник апарату, т.в.о. голови Жидачівської райдержадміністрації Світлана Самсонова.

     На зустріч було запрошено головного спеціаліста ГУ ДМС України у Львівській області Мар’яну Кусяк, головного спеціаліста із зв’язків з громадськістю та ЗМІ ГУ ДМС України у Львівській області Наталію Філяк-Заставну, начальника Жидачівського районного відділу ГУ ДМС України  у Львівській області Тетяну Чичирко, начальника Центру надання адміністративних послуг Ходорівської міської ради Тараса Волошина, начальника відділу Центру надання адміністративних послуг Гніздичівської селищної ради Ольгу Гриму, заступника селищного голови Новострілищанської селищної ради Ростислава Гапонюка, представників відділу з надання адміністративних послуг Жидачівської РДА, відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Жидачівської РДА та журналістів місцевих ЗМІ.

     Розпочинаючи робочу зустріч, керівник апарату, т.в.о. голови Жидачівської райдержадміністрації Світлана Самсонова акцентувала увагу на важливості ефективної спільної взаємодії з надання адміністративних послуг мешканцям району, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед людей, адже сьогодні в країні відбувається багато змін на законодавчому рівні.

    Світлана Самсонова повідомила учасників зустрічі, що нещодавно в райn25101оні розпочало роботу FM-мовлення „Жидачів FM”, тож створюються більш широкі можливості для отримання мешканцями району важливої для них інформації. У формуванні інформаційних програм FM-мовлення беруть участь представники владних структур району, місцевих громад, районних служб.

    В ході майже двохгодинного спілкування увагу, зокрема, було зосереджено на обговоренні питань надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення району, тимчасово переміщеним особам, учнівській молоді й людям старшого покоління.

   Представники Державної міграційної служби України та Центрів надання адміністративних послуг розповіли про спільне вирішення питань. які постають сьогодні в процесі здійснення реформування, внесення змін у законодавстві, які потребують постійної уваги.

    За підсумками предметного спілкування окреслено основні теми наступних робочих зустрічей та спільної взаємодії для практичного ефективного вирішення спільних завдань з надання адміністративних послуг мешканцям району на рівні сучасних вимог.

    

Впровадження послуг через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації

    29 серпня 2018 року Міністерство юстиції видало Наказ №2825/5 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Наказ визначає, що практично усі послуги РАЦС можуть надаватися через ЦНАП, зокрема державна реєстрація народження, шлюбу, розірвання шлюбу (за спільною заявою подружжя, яке не має дітей), зміна імені, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, реєстрація смерті.

    25 жовтня 2018 року відбулася спільна нарада працівників Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації та  Жидачівської районного вiддiлу державної реєстрацiї aктів цивiльного стану  Головного територiального управлiння юстицiї у Львівській області на тему «Надання послуг із державної реєстрації актів цивільного стану через центри надання адміністративних послуг». Начальник Жидачівськорго районного вiддiлу державної реестрацiї aктів цивiльного стану  Головного територiального управлiння юстицiї у Львівської області Лариса Червона ознайомила присутніх із чинним законодавством, що діє в сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

        Розпорядження голови Жидачівської районної державної адміністрації від 12 грудня 2018 року,№ 1109 були впроваджені послуги які надаються в Центрі надання адміністративних послуг Жидачівської районної адміністрації, а саме:

-         Заява про державну реєстрацію шлюбу;

-         Заява про державну реєстрацію розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;

-         Заява про державну реєстрацію народження;

    Станом на 15 травня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації вже зареєстровано заяву про державну реєстрацію шлюбу.


Увага!

Подаємо лист Міністерства юстиції України № 13395/8,4/32-17 від 19.12.2017 року щодо деяких питань, пов'язаних з перереєстрацією статутів садівницьких товариств та кооперативів  до відома.

Довідник "Питання до влади"

   З метою підвищення якості надання адміністративних послуг, покращення поінформованості та обізнаності жителів області щодо можливостей отримання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг Львівська облдержадміністрація розробила Довідник "Питання до влади". Подаємо довідник для ознайомлення.

Довідник "Питання до влади"


Одружитися тепер можна через ЦНАП Жидачівської РДА

 За свідоцтвом про народження дитини, реєстрацією чи розірванням шлюбу відтепер можна звертатись у ЦНАП Жидачівської РДА.

Нові наші послуги заява про державну реєстрацію шлюбу, заява про  розірвання шлюбу лише для тих, у кого немає спільних дітей, а також  заява про реєстрацію новонароджених. Щодо вартості, то ціни фіксовані.

Державна реєстрація шлюбу коштує -  80,00 грн (державне мито)  – 0,85 грн, розірвання шлюбу - 80,00 грн (державне мито)  8,50 грн. А от свідоцтво про народження дитини видається безкоштовно.

Нові послуги допоможуть клієнтам ЦНАПу економити час, бо ж відразу на місці можна буде оформити й інші необхідні документи.

Центр надання адміністративних послуг забезпечує передачу заяви та документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці на розгляд та зберігання.

Заява про державну реєстрацію народження та документи, необхідні для такої державної реєстрації, передаються до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день звернення заявника або не пізніше наступного робочого дня у разі їх отримання поза робочим часом відділу.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану невідкладно в день отримання заяви від ЦНАПу обліковує її у відповідному журналі прийому заяв, де здійснює відмітку про подання такої заяви через центр надання адміністративних послуг.

Перебіг строку у разі подання заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану через центр надання адміністративних послуг починається з дня реєстрації такої заяви адміністратором відповідного центру в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

Державна реєстрація актів цивільного стану, видача відповідного свідоцтва та у випадках, передбачених цими Правилами, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до законодавства.

Інформаційні картки та зразки заяв вже розміщені на офіційному сайті райдержадміністрації в рубриці «Центр надання адміністративних послуг», розділ « Адміністративні послуги» .

Нарада щодо надання послуг з державної реєстрації актів цивільного стану через Центр надання адміністративних послуг Жидачівської районної державної адміністрації

  cnap  17 жовтня 2017 року відбулася нарада з Начальником  Жидачівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Львівській області Червоною Ларисою Михайлівною , щодо надання  послуг з державної реєстрації актів цивільного стану ,так і через Центри надання адміністративних послуг.

   11 жовтня 2017 року Урядом прийнято розпорядження  «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014р. №523 » яким, зокрема установлено ,що  надання  послуг з державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється як відділами державної реєстрації актів цивільного стану ,так і через Центри надання адміністративних послуг, утворені згідно із Законом України «Про адміністративні послуги», в адміністративно-територіальних одиницях та за переліком таких послуг , що визначаються Міністерством юстиції.

Урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг  cnap2

   1 жовтня 2013 року, о 10 год., у Жидачівській райдержадміністрації в рамках реалізації соціально-економічних реформ та соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича відбулося урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг. Відкриваючи урочистості голова Жидачівської райдержадміністрації Сергій Коваль у своєму виступі зазначив, що відкриття Центру надання адміністративних послуг має на меті створення максимальних зручностей для людей в отриманні адміністративних послуг і це ще один і дуже важливий крок на шляху реалізації економічних реформ, які впроваджуються з ініціативи Президента України. Про важливість сьогоднішньої події також говорив голова Жидачівської районної ради Ігор Кос, який разом із головою РДА Сергієм Ковалем та деканом Жидачівського деканату УГКЦ о. Василем Юрівим взяли участь в урочистому перерізанні символічної стрічки. Згодом о. Василь Юрів провів церемонію освячення Центру надання адміністративних послуг, в якому створено належні умови для організації роботи та суттєвого покращення рівня надання адміністративних послуг і наближення його до стандартів розвинутих європейських демократичних країн.  

cnap



На Львівщині підписали Меморандум про співпрацю для реалізації ініціативи “Карпатське коло”

  Сьогодні, 9 грудня, у с. Плав'я Сколівського району Львівщини, у межах конференції «Співпраця задля розвитку» підписали Меморандум про співпрацю для реалізації ініціативи “Карпатське коло”.

“Сподіваюсь, що ми сьогодні стоїмо на витоках абсолютно нового проекту “Мале Карпатське коло”, його задум є великим. Ми віримо, що в процесі реалізації цього задуму ми відкриємо Карпати по-новому, продемонструємо світу усе багатство цього регіону, який є унікальним.  Мені до вподоби назва “Єврорегіон Карпати-Україна” і  я думаю, що спільно усі працюватимуть над тим, що проект реалізувати якомога швидше”, – зазначив голова Львівської ОДА Маркіян Мальський.

Згідно з  документом передбачена  розробка за кошти місцевих бюджетів, пожертв соціально-орієнтованого бізнесу проєктно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію, поточний середній та капітальний ремонт автомобільних доріг.  

09.12.2019, 17:32

детально »


На понад 2 мільярди гривень зросли надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджетів усіх рівнів

  В управлінні податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області повідомили, що протягом січня-листопада 2019 року платники податків Львівщини сплатили до державного та місцевих бюджетів 12 077,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб (далі ‒ ПДФО).

Це на 2 084,5 млн. грн., або на 20,9 відс. більше, ніж у тому ж періоді торік (у січні -листопаді 2018 року – 9 992,5 млн. гривень).

У листопаді 2019 року до бюджетів усіх рівнів на Львівщині надійшло 1 152,4 млн. грн. ПДФО. Порівнюючи з листопадом торік це на 151,5 млн. грн., або на 15,1 відс. більше (у листопаді 2018 року – 1000,9 млн. гривень).

Приріст надходжень податку на доходи фізичних осіб на Львівщині відбувся за рахунок наступних факторів:

09.12.2019, 17:30

детально »