Доступ до публічної інформації

ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ:

Метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є забезпечення прозорості та відкритості суб’єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

 

 

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 травня 2011 року № 390 «Про забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» затверджено порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Жидачівська райдержадміністрація та перелік відомостей, які становлять службову інформацію.

     Функції із забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації покладено на відділ з питань внутрішньої політики, зв'язків із ЗМІ та громадськістю апарату райдержадміністрації, загальний відділ апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

До уваги фізичних осіб, юридичних осіб та громадських організацій:

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі.
При цьому необхідно вказати:

  •  ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
  • опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
  • підпис і дату.

Для оформлення інформаційного запиту:

  • усно: тел.: (03239) 31-124;
  • письмово: 81700, м.Жидачів, вул. Шашкевича, 2; Жидачівська райдержадміністрація;
  • e-mail: zhydachivrda@loda.gov.ua

 

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців!

    У зв’язку із надходженням до Міністерства юстиції України чисельних інформаційних запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо надання виписки, витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зазначаємо, що дані документи надаються відповідно до процедур, встановлених Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5

 


Мале карпатське коло: триває ремонт доріг Славське - Вигода та Славське- Хащованя

  На автомобільній дорозі С141515 Славське - Вигода км 4+878 – км 8+100 тривають роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.

Цю дорогу ремонтують в рамках проекту "Мале карпатське коло" . У подальшому  вона має з'єднати Львівську та Івано-Франківську області.

“Вартість робіт – 31, 5 млн грн.  З Державного дорожнього фонду виділили 24 млн грн. Окрім того передбачено додаткове фінансування – 7, 5 млн грн.  У поточному році заплановано відремонтувати близько 3,2 км дороги, в межах населених пунктів влаштувати хідники, провести роботи з водовідведення”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.

Ремонт виконує підрядна організаціє ТзОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл".

28.10.2020, 10:49

детально »


ДПС створила новий сервіс, що повідомляє про статус ліцензій

  Головне управління ДПС у Львівській області повідомляє, що Державною податковою службою України створено новий сервіс щодо оперативного автоматизованого повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії, анулювання ліцензії на певний вид діяльності.

Повідомлення про внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується в інформаційно-телекомунікаційних системах ДПС та направляється суб’єкту господарювання за 30, за 20, за 10 та 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію через «Електронний кабінет».

Такі нововведення підвищать якість надання адміністративних послуг та поліпшать сервіс у сфері ліцензування відповідних видів діяльності, на провадження яких суб’єкти господарювання отримали ліцензії.

28.10.2020, 10:46

детально »